JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
ni som funderade på meny...
www.brollopsguiden.se/artiklar/menyer1.php
www.brollopsguiden.se/artiklar/godbitar/index.php
Idag har m2b bokat lokal, wohoo! Det blir en bygdegård, kändes praktiskt eftersom vi kan ha lokalen ordnad utan att ha bundit upp hos på någon cateringlösning eller liknande. Kyrka får vi inte boka förrän i november (just det här året tycker jag faktiskt att det är logiskt, kyrkomötet bestämmer ju först i oktober hur de ska göra med vigselrätten), men den här gården ligger bra till för båda de kyrkor som vi är intresserade av.
Känns extra bra att ha den bokad eftersom jag kommer ha extremt mycket att göra hela juli (ingen industrisemester här inte! ), och antagligen inte kommer hinna göra ett jota.
Oj redan beställt o fått ringar..... Det får bli nästa år för våran del. Allra helst för mig som pendlar i vikt som jag gör. Vågar inte beställa nån ring nu.
har du nån bild på den, för det lät ju väldigt intressant.
nä det har jag inte hunnit med...men kanske kan ta en nu...är ju bara en "skiss" typ inte helt färdig inbjudan
Nu ligger det bilder i galleriet...Är som sagt inte helt färdig med utformningen, men ungefär så där...
Det va ju fräckt och fiffigt, hur man ska skicka det kan ju bli värre om ni inte bara sätter på frimärke direkt på boxen och skickar den som den e.
Annars har jag inga ideer tyvärr.
Men väldigt fint va d iallafall.