• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • sajberpillan

converse; finns de inte på dafont.com? Där finns massor av typsnitt.
    Vet att jag har sett hur man viker en låda, men kan inte komma på var. Får se om jag hittar nån länk och om det står några tips där så den blir hållbar.

Här har det bara blivit sytt idag. Syr barnkläder på beställning bl a så har klippt och sytt och sytt lite till. Tur att det har varit lite halvhängigt så behövde jag itne ha dåligt samvete att jag inte har varit ute.

idajohanna: låter mysigt.Grattis till förlovningen!

• idajohanna82
    kullaberg skrev 2009-07-04 15:06:15 följande:
    Grattis till förlovningen! Låter helt underbart! Du bor någonstans uppe på kullahalvön va? Jag är lite avundsjuk Nu har vi iaf bokat turisthotellet! Jippi!!
    Grattis!! Det blir säkert jättebra! Ja jag bor i en liten by utanför Höganäs, och vi förlovade oss på kullaberg precis som ni! =)
  • källerudd

Idajohanna grattis till förlovningen =) Låter super mysigt...

Nu har vi spikat datum och det blir onsdag den 28 juli nästa sommar, det får bära eller brista med ett mitt i veckan bröllop...Men det är det datum som jag kännt mest för hela tiden så nu är det så =)

Kulleberg: men då blir det vanliga släta askar då, jag va lite sugen på att göra i struktur papper, vet inte hur hårda de blir...får köpa och testa. Annars får jag väl försöka hitta någon låda man kan lägga dem i som kyvert typ och sen får själva askinbjudan vara i den...Nä jag vet inte rikgti svårt det här, men vill gärna lyckas på nått sätt.

Kom gärna med mer tips om du kommer på nått banbrytande :P

• sandie87

Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli

• LyckligTjej

Här kommer en till Juli tjej

Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli

• Juli100724

Hej hopp. Har varit lite off ett tag. har en 6 månaders bebis hemma så det är full rulle. Tänkte på en sak, hur mycket har ni tänkt att er mat ska kosta??

• kullaberg
    idajohanna82 skrev 2009-07-04 22:24:10 följande:
    Grattis!! Det blir säkert jättebra! Ja jag bor i en liten by utanför Höganäs, och vi förlovade oss på kullaberg precis som ni! =)
    Härligt! Är själv uppväxt i en liten by utanför Höganäs, och är sjukt sugen på att flytta tillbaka, men jobb i Malmö för både mig och m2b gör det tyvärr lite svårt just nu.
    Men, jag får ju mitt drömbröllop där uppe!
  • kullaberg
    källerudd skrev 2009-07-05 11:23:47 följande:
    Kulleberg: men då blir det vanliga släta askar då, jag va lite sugen på att göra i struktur papper, vet inte hur hårda de blir...får köpa och testa. Annars får jag väl försöka hitta någon låda man kan lägga dem i som kyvert typ och sen får själva askinbjudan vara i den...Nä jag vet inte rikgti svårt det här, men vill gärna lyckas på nått sätt. Kom gärna med mer tips om du kommer på nått banbrytande :P
    Japp, jag lovar att komma med tips! Men det papper vi kommer använda är vitt, men inte helt slätt, lite struktur i det. Och ganska hårt. Så jag hoppas verkligen det håller, vi ska testa lite en dag när det regnar tänkte vi. Men vi viker nog vår med ganska låga kanter, kanske typ 1,5 cm eller nåt. Men så fort jag har nåt lägger jag upp det i galleriet! Kommer kanske dock ta några veckor, beroende på väder
  • Fenixx

hallå tjejer! har varit bortrest några dgr så kunde tyvärr inte skriva här inne när det var exakt 1år kvar för oss.

• Tokisen

Nu har vi en toastmaster och en bestman.... Kommer bli samma person och han kommer klara dem uppgifterna utmärkt.
    Han har redan varit toastmaster på ett bröllop innan förra året, så han är väldigt påläst. Kommer bli kanon.

Vi hade han med familj här igår på grillning och då kom han med en del bra tips på hur vi kan göra för att underlätta för oss alla.

Svar på tråden JULI - 2010 del2