JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
converse; finns de inte på dafont.com? Där finns massor av typsnitt.
Vet att jag har sett hur man viker en låda, men kan inte komma på var. Får se om jag hittar nån länk och om det står några tips där så den blir hållbar.
Här har det bara blivit sytt idag. Syr barnkläder på beställning bl a så har klippt och sytt och sytt lite till. Tur att det har varit lite halvhängigt så behövde jag itne ha dåligt samvete att jag inte har varit ute.
idajohanna: låter mysigt.Grattis till förlovningen!
Idajohanna grattis till förlovningen =) Låter super mysigt...
Nu har vi spikat datum och det blir onsdag den 28 juli nästa sommar, det får bära eller brista med ett mitt i veckan bröllop...Men det är det datum som jag kännt mest för hela tiden så nu är det så =)
Kulleberg: men då blir det vanliga släta askar då, jag va lite sugen på att göra i struktur papper, vet inte hur hårda de blir...får köpa och testa. Annars får jag väl försöka hitta någon låda man kan lägga dem i som kyvert typ och sen får själva askinbjudan vara i den...Nä jag vet inte rikgti svårt det här, men vill gärna lyckas på nått sätt.
Kom gärna med mer tips om du kommer på nått banbrytande :P
Idajohanna82: 3 juli
Fenixx: 3 juli
aikidoaasa: 3 juli
Mrs Opp: 3 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Juli 2010: 10 juli
Fru Indosaurie: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
Sandie87: 24 juli
Juli100724: 24 juli
Everton: 24 juli
Gotlandstös: 24 juli
Nyen80: 24 juli
suzem: 24 juli
Miss Alice: 25 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Jossposs: 31 juli
Grönprickig: 31 juli
Clea: 31 juli
Sajberpillan: 31 juli
Här kommer en till Juli tjej
Lyckligtjej: 3 juli
Idajohanna82: 3 juli
Fenixx: 3 juli
aikidoaasa: 3 juli
Mrs Opp: 3 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Juli 2010: 10 juli
Fru Indosaurie: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
Sandie87: 24 juli
Juli100724: 24 juli
Everton: 24 juli
Gotlandstös: 24 juli
Nyen80: 24 juli
suzem: 24 juli
Miss Alice: 25 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Jossposs: 31 juli
Grönprickig: 31 juli
Clea: 31 juli
Sajberpillan: 31 juli
Hej hopp. Har varit lite off ett tag. har en 6 månaders bebis hemma så det är full rulle. Tänkte på en sak, hur mycket har ni tänkt att er mat ska kosta??
hallå tjejer! har varit bortrest några dgr så kunde tyvärr inte skriva här inne när det var exakt 1år kvar för oss.
Nu har vi en toastmaster och en bestman.... Kommer bli samma person och han kommer klara dem uppgifterna utmärkt.
Han har redan varit toastmaster på ett bröllop innan förra året, så han är väldigt påläst. Kommer bli kanon.
Vi hade han med familj här igår på grillning och då kom han med en del bra tips på hur vi kan göra för att underlätta för oss alla.