• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • Juli100724

Ja det är klart man ska göra som man vill =) Vi gör det så det passar mej och min sambo. Nu tror jag att jag har hittat klänningen. =) men ska titta mer i sluetet av året. När ska ni ut och leta?

• frugan2010

Hej! Jag hoppar också in här, vi bokade kyrka för någon vecka sedan :D För oss smäller det 31 juli 2010. Ska bli såå kul! Färgtemat bli limegrönt och chockrosa. Nu är det lokal att klura på, utöver allt annat också så klart;)

• Fenixx

frugan2010>> välkommen till oss.

juli100724>> jag ska få min uppsydd, men har olika bilder till inspiration för bak och framsidan, släp osv och sen ska jag till sömmerskan i höst för första möte och mått.

• Juli100724
    Fenixx skrev 2009-07-12 20:29:04 följande:
    frugan2010>> välkommen till oss. juli100724>> jag ska få min uppsydd, men har olika bilder till inspiration för bak och framsidan, släp osv och sen ska jag till sömmerskan i höst för första möte och mått.
    Åhh vad spännade =) Ja nu vill man bara att tiden ska gå fort =)
  • Juli100724

Hej hej. hur har ni tänkt göra me era inbjudningar? Asså när tänkte ni skicka ut dom? Vill ju att så många som möjligt ska komma, och eftersom man gifter sig i semester tider..hur gör ni?

• frugan2010

Ja det undrar jag med! Vi funderar på att sända ut något typ av save-the date kort, fast i form av en kylskåpsmagnet. Men jag kan inte bestämma mig för om jag tycker det är töntigt eller inte! Jag måste skicka ut inbjudningarna jättetidigt annars för jag bjuder in många från jobbet och då behöver de flesta ta ledigt/semester den dagen om de vill komma. Svårt det där..

• Tokisen

vi har tänkt att skicka ut inbjudningarna i början av februari, så man hinner ta ledigt om man jobbar.

• Fenixx

frugan2010>> i annat fall kan ni skicka med en liten vers med erat datum alá save-the-date med årets julkort.

vi ska också skicka ut våra i början av februari. då många arbetsplatser bestämmer semestrar tidigt och så folk hinner sy/skaffa kläder till vårat tema om dem vill.

• Juli100724

Hur mycket har ni tänkt och lägga på eran kläning??

• Clea

Vi skickar våra inbjudningar i februari oxå. Innan man ska önska semester på arbetena. =) Vi vill juh att så många som möjligt kan vara med på vår dag 31 juli! O snart är det "bara" 1 ÅR kvar. Jisses så låååååångt ett år är!

Svar på tråden JULI - 2010 del2