Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Hej tjejer!
Nu är vår tråd såååå långt nere så jag hittade den inte. Tänkte att det var dags att puffa lite så den inte helt faller i träda under allas semester! Hoppas att alla har det bra iaf. Stor kram på er!
Hej snyggingar. Nu är jag tillbaka i Stockholm efter ett underbart Finlands-äventyr. Tala om exotiskt- egen ö, designat hus och bastu. Nu väntar fyra dagar med vänninorna i Stockholm- shopping, sightseeing och skärgårdstur innan det blir sommarstugevistelse hos svärmor
Hej hopp!
Äntligen fredag och bara en vecka kvar till semestern! Vi har fortf. inte bestämt vart vi ska åka med husvagnen!?!? Kanske åka dit där det är fint väder helt enkelt? Hoppas allt är bra med er andra, kram!
Hej alla..
Det verkar som om tråden oxå har semester!!
Halloj
Tillbaka från Norrlandssemestern. Det har varit lugnt och skönt. Maken har jobbat lite med att hjälpa svärmor med att måla huset så då blev det lite långsamt. Men jag fick en trevlig fikastund med herr och fru Nibla att fördriva tiden med. Annars var det grillkväll och brödbakning. Vi bakade mjuka tunnbröd (eller halvtjockt bröd som de kallar dem) i en vedeldad spis. Jättekul att prova och inte alls lika lätt som det såg ut. Men nu har vi en ordentlig laddning hemma.
Vet dock inte vad Norrlandsluften gör för lilltjejen. Hon blir helt galen när hon är där uppe. Eller så älskar hon verkligen att stå i centrum.
Såg att tråden också har semester. Det var inte så tidskrävande att läsa ikapp sig.
Ingen här idag? Hade lite funderingar på att ev sticka ner till Göteborg på lite ärenden och hoppades haffa någon för fika, men det är inte lätt när tråden har semester.
Har varit ute och gallrat bland äpplena och höll nästan på att blåsa bort på kuppen.
Carma; Välkommen hem! Låter som ni haft trevligt norrut!
Jag jobbar denna veckan också, sedan är det dags för semester. Vi har FORTF. inte bestämt vart vi ska åka, helt otroligt! Haha!
Tez: Måste ni åka någonstans då? Det kan vara semester att bara vara hemma och skrota och bara göra det man känner för just den dagen. Och åka på dagsutflykter om man vill komma iväg någonstans.
Carma: Planen är att innan året är slut så ska vi lagt marktegel på hela parkeringen och in till husets ingång, målat färdigt det sista som tex. takkupan och garagaet, byggt klart altanen, isolerat övervåningen och kanske börjat inreda med golv och väggar m.m.m.m. Så som svar på din fråga, JA, vi måste åka bort, för hemma kommer vi inte att ha någon semester!
Det blev inget Lysekil idag som planerat utan vi åker imorgon istället och hoppas på bättre väder. Men det blev en lite allt-möjligt-pyssel-dag hemma.
Tez: Sista dagen! Ha en jätteskön semester och hoppas ni hittar någonstans att åka. Och kanske lite bättre väder också. Hur lång semester har ni?