Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Bauti: Jag är också kvar i stan. Jobbar två veckor till!
Å vad bra då är vi två som är här.
Vad sägs, en fika på stan kanske på tisdag om någon av er kan.
jag menar tre, glömde räkna mig själv????
Bauti: Inte glömma bort dig själv inte... Jag kan nog imorgon tisdag. Slutar jobbet 16.30, så efter det?
Usch och fy... hatar morgnarna... eller rättare sagt så hatar min mage morgnar. Vad jag än äter så mår jag illa?! Det håller i sig några timmar för att tack o lov sedan försvinna helt. Jobbigt bara att känna att man måste kasta upp ett par ggr. på väg till jobbet... *muttrar* Men... man får väl vara glad för det lilla. Mår ju jättebra resten av dagen! *peppar mig själv*
Hoppas alla ni som är på resande fot norrut har det bra och att ni lyckas hålla er borta från myggbältet! Såg på nyheterna om det och det är invasion av mygg i vissa områden! *brrr*
Jag är oxå kvar i stan ju!!!!
Skall vi fika i morgon vid 16.45 på Dahl?
Nides du får oxå va med oss
Jag är hemma men kan inte imorgon, får besök på förmiddan!
:(
Hej hej,
Jag få osså lämna återbud. Hinner tyvärr inte idag.. jag har liksom tripplebokat mig själv.
Men gärna en annan dag.
Kram
Hej hej!
Är det någon som kan fika någon annan dag denna veckan?
Hade en sån konstig dröm inatt, drömde att jag drack en alkoläsk! Åh, va den smakade gott! Hahaha! Jag har nog alkoholproblem... *skratt* Nä, det handlar inte om alkoholen i sig, hade jag fått tag på en sådan alkoläst med just den smaken och utan alkoholen så hade jag gärna köpt den! Medan andra dricker kalla öl för att det är gott, så har jag som inte gillar öl alltid smuttat på mina kalla alkoläsk, som jag bara kan köpa i tyskland...
Jag kan inte någon annan dag denna veckan. Men vi kan ju alltid kolla på det längre fram.
Tez
Vänj dig vid konstiga drömmar. Jag har sådana helknäppa drömmat titt som tätt.