• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjosok

Blomman: NI kommer fixa det, det nya huset verkar som en dröm och jag kan trakterna dit ni ska flytta, det är underbart fint där nere. Som i Norrland fast med Sveriges bästa och varmaste klimat.

• Sonja68

Fjosok! Vicket kap!!
    Kan du inte sälja resten som du inte gillade?

• Sonja68

Blommis, Jag ser så fram emot att besöka Småland med mina tjejer om ett par år eller så
    Hur blir det med kattungarna, hinner de få nya hem innan ni flyttar eller följer de med er till Smålandsskogarna?

• Troll1

Fjosok: "Och vad ska jag göra med rubbet? Gillade klänningarna bara, typ ... "
    Dy får väl gå åstá... Det var bannemej ett klipp om man som du gillar maränger (m grädde)!

• Fjosok

Nja. Trodde klänningarna skulle vara nått att bita i, men dom var fräscha. Fick just mail från säljaren och dom är nytvättade och pressade. Var jud et jag skulle göra, och ta bort vinfläckar och så :)

Känns som jag rånade dom ju, slöjorna, skorna och tiaran är klart användbara. Klänningarna däremot är väldigt mycket "Kär & Galen"

• Sonja68

"Å klockorna de klinga... Kär o gaaaaleeeen"

• Sonja68

Cantaton: Så sorgligt med din vän. Återigen påminns man om att man ska ta vara på var dag... Kram från mig till dig.

• Fjosok

Måste få spä på med denna där Jonas Gardell sågar det programmet. HELT underbar monolog. Har svårt för Gardell annars men här briljerar han totalt.

Svar på tråden Tantvarning 5