Sonja- jo vi har många gemensamma nämnare, det har jag också märkt!
Lillabruden, äntligen är du tillbaka, har saknat dig! Madeira säger du, där har jag aldrig varit. När är bäst säsong för att åka dit?
Aleta jag tycker att det där med orientalisk dans är så häftigt, vad synd att du inte bor närmre mig, så man kunde ta privatlektioner!
Nu ska ni få höra. Jag har nu bokat mig och maken till höstens salsakurs! Jag längtar, det ska bli så himmelens kul.
Jag har dansat mycket latinamerikanskt i min ungdom då jag hade en chilensk kille. Sedan har det liksom fallit bort, då min man alltid avskytt att dansa. Det har varit så sorgligt för jag älskar att dansa, och då menar jag all dans inte bara latinamerikanskt. Så har åren gått och jag blir som dansgalen när jag hör musik. Tjatar på maken , men nej han vill verkligen inte vara på dansgolvet. Men hur det än är med det så överraskade han mig nyligen efter 14 år att fråga om vi inte skulle gå en salsakurs. Jag har varit överlycklig och jag hoppas att han inte drar sig ur av rädsla när det kommer till kritan. Nu är det bokat iallafall och som allt ser ut så ska jag och min man skaka både höfter och rumpor här i höst!
Jag menar att det är ju med honom jag vill dansa och inte med massa andra karlar på dansställen, så jag har ju inte heller varit ute i svängen så många gånger heller.
Få se om man kan minnas något av stegen.