Tantvarning 5
Du glömmer väl inte dina uppsatsmoln *skrattar ur soffan*
Du glömmer väl inte dina uppsatsmoln *skrattar ur soffan*
Absolut! Men jag tycker ändå inte man ska lämna pedagogiken åt sidan utan faktiskt försöka tala om när något inte är okej, om man gör det sakligt. Så jag kommer fortsätta anmäla, påpeka när något inte är okej och bara ge blanka fasen i det när jag känner att pedagogiken är på väg ut genom fönstret.
Roisin Dubh skrev 2009-09-29 15:16:11 följande:
Precis som i mitt privatliv väljer jag mina strider väl, likaså här. När jag anser att något eller någon barkar uppåt väggarna ja då tänker jag åtminstone inte hålla tyst, det ligger inte i min natur. Skulle det vara så att det inte blir så pedagogiskt, ja då får någon anmäla mitt inlägg för det är väl så det ska funka?
Roisin Dubh skrev 2009-09-29 15:28:02 följande:
Men blev inte han också avstängd??
Förresten Fjosok; du ska absolut inte överge detta forum. Det är tyvärr synd att det finns människor här (pratar allmänt nu) som inte klarar av att man diskuterar men det måste ju ändå stå för dem.
Blev du också varnad??
Glöm det. Glömde ju bort att du igår blev anklagad för att vara gud...
Har något väldigt tråkigt att berätta; det blir ingen aprilbebis för oss fick blödningar under eftermiddagen så vi beslutade att åka till gynakuten och där konstaterades det att vår bebis dog i v.6. Trodde jag var i v.11+1 idag. Fy fan alltså! Ödets ironi är också att idag fick vi ett glatt besked om att min mans bror och hans sambo blev föräldrar till en liten kille. Vi är jätteglada för deras skull förstås men ledsna för vår egen.
Didis och Heloise; TACK!! Kramar behövs i detta nu.
TACK för alla kramar och tankar! Det värmer verkligen! Så fort vi kan ska vi försöka igen.
Välkommen tillbaka blommis, nu är ordningen återställd!