Tantvarning 5
Men, det är ju så min man ser ut...
Just kidding!! Men det hade ju varit liiite roligt om det var honom du menade
Men, det är ju så min man ser ut...
Just kidding!! Men det hade ju varit liiite roligt om det var honom du menade
Panzer; såg en av hennes videoklipp på min kompis sida på Facebook igår!
Blommis; säger du att hon hatar mammor med barnvagnar säger du?!? Henne skulle jag vilja prata med så får vi se sen vad hon säger....
Välkommen hem lillabruden!
Frulle; superduper värdering!! Förresten, har pappa frågat sin nya brutta om hon vill flytta in?
Brer ut sig med sina feta rumpor säger hon....*tss, tss* den där jäntungen vet inte vad som väntar henne när det blir hennes tur...men innan dess kommer hon "sälja" sig själv för lite gratis dricka på Stureplan. Hellre att jag har en fet röv och tar störst plats än att ha i bagaget att jag gjorde ditten och datten för lite gratis sprit. Störst går först sägs det
Undrar var hon fått de där värderingarna ifrån förresten, kan väl aldrig komma hemifrån.....
Moahahahaha..."ha blivit klumpigt vaggad"...ska genast lägga till det uttrycket i hjärnkontoret
Mulle; toppen!!
Själv har jag just ätit pannbiff, potatismos, gräddsås, svartvinbärsgelé och saltgurka som min man bjöd på Mums!!
Hahaha...ja det är hon med en IQ på 0
Många kramar till dig Sonja! Jag håller tummar och tår för att det ska gå bra!
Många kramar till dig Im Yours! Hemskt med PTS men det är skönt att veta att du nu får den hjälp du behöver!
Bra Sonja, att vara optimistisk!! Klart du brås på din coola farmor
En kram som förhoppningsvis ska bringa styrka hos den som får den Så är min tolkning i varje fall.
Jag blir också nervös!! Detta är ju sååå spännande!!
Håller på att planera mammas överraskningsfest till 60-årsdagen på fredag! Of course är det läraren i familjen som får hålla i trådarna och det blir många mail med syrran och moster för att ro det hela i hamn!! *puh*
Mamma säger hela tiden att hon inte vill bli firad så hon försöker pumpa syrran på information Inte vill bli firad...tss, tss...skulle vi inte fira henne skulle hon bli lite sur för att vi inte hittade på nåt så funkar lilla mamma vare sig hon erkänner det eller inte