Tantvarning 5
Blomman, du jobbar för hårt min vän! Det var väl skönt att sova lite för på så sätt får du ju nya krafter!
Troll1; usch vad jobbigt! Har ni löst det?
Blomman, du jobbar för hårt min vän! Det var väl skönt att sova lite för på så sätt får du ju nya krafter!
Troll1; usch vad jobbigt! Har ni löst det?
Jo jag förstår dig helt och fullt! Det kan vara skön terapi att rensa och förbereda sig mentalt inför det som komma skall. Vet hur det var för mig att flytta till Sthlm; hade familj, vänner och utbildningen i hemstaden och boendet med sambon i huvudstaden. Det tog jättelång tid för mig att vänja mig vid min nya stad och jag önskar att jag hade stannat upp innan jag flyttade för att bara känna in allt och förbereda mig bättre.
Om du inte kan somna inatt så ta fram den trååkigaste boken du vet, det brukar göra susen för mig
Attans!! Kolla på nåt tråkigt program på tv då, nån urbota trist dokumentär eller nåt som man inte kan göra annat än somna till
Im yours; grattis, vad roligt!!
Usch vad jobbigt! Man förklarar och förklarar men det gå ändå inte in liksom. Är det absolut stenkört för honom att köpa ut er? Vilket moment 22!
Det är mycket pengar när man är själv..önskar jag kunde komma med ett riktigt gott råd men det har jag inget så jag skickar en kram istället!
Vassegod
TUR att ni tog dit en ny mäklare, fick ni 1,7 millar som jag har för mig ni ville ha?
Håller tummarna!
Blomman, tänk att om en månad bor ni i ert DRÖMHUS!!! TJOHOO!
Kanske för att de fick sina smeknamn på -80-talet eller tidigare innan de hamnade i frisörbranchen....? Min frisör kallas för övrigt för Sussie, hon heter Susanne.
Jaa, kul är det, men bara om det drabbar nån annan!!