Tantvarning 5
Har aldrig hört att foglossningar skulle komma och gå...så var det inte för mig iaf utan snarare att de eskalerade dag för dag.
Har aldrig hört att foglossningar skulle komma och gå...så var det inte för mig iaf utan snarare att de eskalerade dag för dag.
Och jag som tyckte jag hade det jobbigt...stackars henne!! Fy fasen för att ha så ont!!
Jag hade jättesvårt för att sova sista 1½ månaden. Kunde inte ligga på sidorna för då gjorde det grymt ont i höfterna, kunde ju heller inte ligga på magen och så kunde jag ju inte ligga på rygg då kroppsvikten tryckte på stora kroppspulsådern så man blev helt snurrig. Lägg därtill grymmaste halsbrännan och du fick en Villemoa som låg och kved i sängen till en sisådär 05.00 på morgonen...men det är SÅÅÅ värt allt när man får en bebis av det hela!
Har jag aldrig gjort...övat livräddning på en medvetslös docka alltså...
På tal om Rosing the brainiac; kan bara läsa hennes blogg med glesa mellanrum. Språklärare som man är fixar jag inte hennes språk...bland annat....
Usch vad jobbigt med depressionen, har haft två sådana i mitt liv som varit riktiga prövningar. Men nu står man med både benen på jorden, oftast iaf
Fjosok; som musikälskare och att jag faktiskt KAN sjunga så fixade jag heller inte hennes s.k sång
Nä nu ska jag och mitt illamående krypa till kojs! Godnatt vänner, vi ses imorrn!
Jag gick på Mälardalens Högskola. Läste mina ämnen som fristående kurser och sen läste jag AUO:n. Själv då?
Och så didaktiken för vardera ämne också förstås!
Hej Bobou! *vinkar*
Många kramar till dig Blommis! Förstår att det är jobbigt att bara packa ner hela sitt liv och börja om på nytt på ett helt nytt ställe! Jag grät som ett barn när vi flyttade från lägenheten till huset. Det var ju till den lägenheten vi tog hem Moa första gången, hennes allra första hem, och det var lite jobbigt. En futtig jämförelse med din flytt som ju innebär ett nytt liv. Men som Sonja säger så vet jag att det kommer gå jättebra i Småland!! Kram igen!
*skickar kramar till Cantaton*
Sådana besked ska ingen behöva få!