Tantvarning 5
Här är ni!! Satt febrilt och letade efter en ny tanttråd
Satt igår kväll och läste igenom alla sidor jag missat när jag var borta *puh*
Såg att du Mulle jobbar på Ericsson, det gör min man också! I Kista, du med?
Här är ni!! Satt febrilt och letade efter en ny tanttråd
Satt igår kväll och läste igenom alla sidor jag missat när jag var borta *puh*
Såg att du Mulle jobbar på Ericsson, det gör min man också! I Kista, du med?
Han sitter på Torshamnsgatan 35, han jobbar på BICC som tillhör Group IT. Du då?
Blomman, du som kan blommor, ska anlägga en perennrabatt. Har du några tips på härliga blommor som kommer planteras i västerläge?
Jag visste att jag kunde lita på dig Blommis! Funkior har jag redan bestämt mig för samt löjtnantshjärtan. Det där med att täcka in så det blommar alla årstider har jag också funderat på. Riddarsporrar är ju så fina så kanske blir det såna också. Nu kommer denna rabatt inte bli så stor men man kan ju alltid utöka den allt eftersom Ska ha en rabatt i norrläge också och där hade jag tänkt mig rhododendron och någon marktäckare eller kanske något fint gräs, vad sägs om det? Har redan en liten rabatt med penningblad som precis börjat blomma gula samt buxbom och blå lobelia, är så fint så!
Fullkomligt älskar blommor, men namn är jag dessvärre skitdålig på! Är uppväxt med en trädgård med alla sorters blommor, buskar och fruktträd. Till och med Moa älskar blommor och ska alltid lukta på de vi har utomhus Hon är som tjuren Ferdinand hon
Ja tacka vet jag 70-talister, oss är det gott virke i
Ja, 70 är 70! Är själv också sen 70-talist, -78:a närmare bestämt
Menar du att du bjussar på paj?! Släng hit vettja
Jag vet ju att du har åkt redan men jag håller alla tummar och tår för att huset blir ert!! Även om du flyttar från Sthlm :-0