Tantvarning 5
Men så roligt, grattis!
Frulle, vad är det för spel du spelat som gjort dig helt vimmelkantig?
Men så roligt, grattis!
Frulle, vad är det för spel du spelat som gjort dig helt vimmelkantig?
Men SÅÅÅÅ SPÄNNANDE!!! Blir ju alldeles svettig å era vägnar! Hoppas, hoppas, hoppas, HOPPAS att de accepterar ert bud så att ni kan få drömhuset!!!
SÅ HÄRLIGT!!! Fortsätter att hålla tummar och tår hårt för att det ska gå heela vägen och sen när ni skrivit på ska jag slå kullerbyttor här hemma
Dricker cola och slötittar på tv. Imorgon blir det vin för min del dock då ett par vänner kommer på besök Kanske blir det singstar också
Det borde jag också göra! Trodde att en vecka i saltvatten och sand skulle göra susen men icke sa nicke! Det brukar göra susen men men...
Ja, mina är också torra och hårda men inga självsprickor. Tycker också om att ta hand om mig själv men gillar heller inte att ta hand om fötterna.
Har också värk i lederna, speciellt i knäna och ryggen ska vi bara inte tala om! Hade jobbig foglossning de sista fyra månaderna av graviditeten och jag känner att den kommer och går lite då och då så jag har bokat in mig för vattengympa hela höstterminen. Nu har jag verkligen kvalificerat mig till att vara en riktig tant! På informationen om lätt vattengympa stod det att "många seniorer väljer lätt vattengymnastik"
Så det blir jag och en massa pensionärer
Ååh, nu blir jag ju nyfiken på vem skådisen är! Naturligtvis förstår jag ju att du inte kan avslöja namnet, ska vi bli kompisar på Facebook??
Vilket spännande jobb du verkar ha förresten!
Vi fick några avhopp dagen innan bröllopet och kunde förstås inte ändra i festprogrammet eller bordsplaceringstavlan och det var surt som fan! Vi väntade ända tills två dagar innan bröllopet med att skriva ut dem men likt förbenat blev det avhopp!
Då ska det genast inhandlas!