Tantvarning 5
Så vackert Panzer och vilka fina bilder på dig och H!!
By the way, såg på din pres att du pluggar till lärare. Jag är åsså lärare Vilka ämnen tänker du undervisa i?
Så vackert Panzer och vilka fina bilder på dig och H!!
By the way, såg på din pres att du pluggar till lärare. Jag är åsså lärare Vilka ämnen tänker du undervisa i?
Jag håller med till fullo!
För övrigt är Ramlösa kaktus och citron favoriter hos mig
...och jag såg dig också om du menar tråden om förskoledags Vad tokig jag blev på den där människan!!! Jag tycker också att hon lät väldigt nedlåtande i det hon sa till dig, vissa människor bara mååååste vara bäst! *grr*
Ja det där x-arbetet....boooring...jag har gjort allt förutom att skriva ihop eländet så det är det som fattas för att jag ska kunna ta ut examen. Mina ämnen är engelska och svenska och jag är senarelärare, du då?
Aha...lite mer "vuxna" elever..i bästa fall
Önskar man kunde göra det på högstadiet också ibland
Usch nu lät det som om man inte orkar ta itu med vissa elever men det jag menade var att ibland är det så jobbigt så man vet inte vart man ska ta vägen! Om både föräldrar och elev sätter sig på tvären och man absolut inte kan komma fram till något, vad gör man då liksom.
Precis, mycket viktigt!! Tur man är professionell
Blomman, du är så klok du!
Ja, det är en av de största anledningarna men också att undervisa dem, utveckla dem och dela glädjen med dem när de själva inser att "poletten trillat ner" och att de faktiskt kan! Så är det för mig iaf, jag gläds med dem och jag är orolig när de inte mår bra. Har med mig jobbet i tankarna dygnet runt typ (när jag jobbar), både på gott och ont. Alla ungar kan, de tar bara olika vägar och olika lång tid på sig för att nå dit.
Men fyy vad hemskt att läsa om din man! Skickar en kram till er båda och hoppas så att han snart blir bra igen!
Im yours skrev 2009-07-27 13:50:21 följande: