• Sonja68

Tantvarning 5

Passion; jag tycker du var väldigt saklig jämfört med endel andra!

• Sonja68
    Fjosok skrev 2009-09-07 10:11:58 följande:
    För er som ville se kan jag ladda upp lite bilder nu. Men tar bort dom sen :)
    Är de dom som är i galleriet nu?
  • Sonja68
    Fjosok skrev 2009-09-07 10:50:57 följande:
    Har varit på ett bröllop där det förekom1. Brudöverlämning2. Bridesmaids3. Best man4. Bridal shower5. Bouquet toss (dom kunde inte ens hitta ett svenskt ord för att kasta buketten)Dessa var ursvennar och jag var där i egenskap av sångare på såväl fest som vigsel, dvs som yrkesman och inte gäst. Jag funderade hela kvällen hur det kommer sig att jag ser ett amerikansk bröllop mitt i Svedala, med fest i en bygdegård. Har dom sett allt på film och kanske själva aldrig varit på bröllop innan? Antagligen.Att sen deras barn hette Kevin och Nova-Lee är en annan femma.
    *ryser*
  • Sonja68

Fjosok, släpet på bild 6 och 7 är fantastiskt!

• Sonja68
    Frulle skrev 2009-09-07 11:12:41 följande:
    Ne inga innovativa blev det..Men dom orden är sköna att skrika ut..
    Sköna att skrika ut... kanske mindre sköna i praktiken?

Känns det bättre?!
  • Sonja68
    Frulle skrev 2009-09-07 11:20:02 följande:
    äsch allt går med lite våld och vaselin!!!
  • Sonja68
    Frulle skrev 2009-09-07 15:18:41 följande:
    Fuck.. I failed...
    Nä-äääh! Vad säger du?!
    VAr det gott
  • Sonja68
    Bobou skrev 2009-09-07 15:30:27 följande:
    Hmmm, det var ju himla olägligt att BT skulle ligga nere i ett så kritiskt läge! Men du. Inte har du failat heller! Du har ju visst slutat röka! Jag röker något bloss en gång per år kanske, skulle du kalla mig rökare? Tror inte det, va. Kämpa på, det här kommer att gå jättebra! Du ska se att det känns lättare snart!
    Precis, det var bara ett återfall. En gång är ingen gång.
    Häng i nu och ge inte upp! och kram.
    Jag är f.d. rökare, så jag vet hur det känns...
  • Sonja68

Godmorgon! Mår ni bra?
    Jag känner mig lätt stressad.
    Fick igår kväll veta att vi får gäster från Ryssland IGEN.
    Två kompisar till min man kommer och vi vet inte hur länge de stannar...
    Inte så att jag har nåt emot gäster, men när jag jobbar blir jag stressad över det här med maten, lunch o middag och sånt. Hur man ska hinna laga mat åt alla o så där.
    Men de får fan göra nåt själva också, eller tänker jag fel?
    Dock vet jag att ryska män sällan närmar sig spisen, så vi får väl se... Min man får laga mat åt dem, hehehe eller vad tycker ni? Han jobbar halvtid denna vecka så han borde ha tid.

Svar på tråden Tantvarning 5