• lillalyckan

2011-brudar nr.3

Nu går snart den gamla tråden ut! Startar en ny ett par dagar innan så att alla hittar hit
    Detta blir tredje tråden! Med den här takten är det snart även vår tur! Så välkomna hit alla nya och gamla 2011-brudar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-14 13:27
    Så! Nu är alla med

Bettertogether, 19 juni, 2010, Finland

Svanboet, februari 2011

Orangegirl, februari 2011, Thailand

ALLIMA, februari 2011, Luleå

föralltidhans , maj / juni , 2011

nemosmamma, juli 2011, Umeå

Waldekrantz, juli 2011, Stockholmstrakten (troligtvis)

Eran, juli 2011, Örebro

eapea, sommaren, 2011

i do i do i do , juli , 2011

Energy, 9:e Juli 2011, Stockholm

Blivandefrueriksson, 9 juli 2011,

Paret Å, augusti, 2011

lillalyckan, nov 2011 Stockholm

tobiasochlinda 2011 nya guinea (troligtvis)

Mrir

wiii

Bluebride pingst 2010 (förhoppningsvis)

wiicky sommaren 2011 ("om wiicky själv får välja")

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-16 18:25
    Ängla80 jan-feb 2011

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-19 23:16
    Fides spes caritas 11 juni 2011
  • Svar på tråden 2011-brudar nr.3
  • Zia 20090618

HelenochDavid: Gud vad häftigt det kommer bli! Jag hade också velat ha vitt, ivory och andra vita toner på allt som rör dukning osv osv. Men det tyckte inte min blivande var någon hit;) Men just ett strandbröllop tror jag verkligen att det blir super på:)

• mammab

häftigt med hel vitt och bara en sak som sticker ut sådär!

köpte två bröllopstidningar igår, satt å bläddra å försökte få lite inspiration..

• Fårävvör

Nu är jag förlovad!!! Igår åkte vi till Sigtuna och strosade och diskuterade bröllopsplaner innan vi checkade in på stadshotellet (som passande nog heter 1909... det var ju den 19/09 igår ) och bytte ringar till lite bubbel på rummet innan vi åt tre-rätters med usikt över Mälaren... På vägen hem idag passade vi på att åka förbi några potentiella festlokaler och kollade läget lite . Det blev en helt underbar helg!

Så nu lutar det åt den 21/5 2011 i Uppsala, om vi får lokal på det datumet, men vi är ju ute i ganska god tid...

Och förresten, tack för förklaringarna runt färgteman, nu hänger jag med lite bättre! Och det klart man vill drömma!!

• Smålandsbrutta

Grattis! låter som att ni hade en jättemysig dag!

• Puttekulan
    Fårävvör skrev 2009-09-17 21:28:39 följande:
    Vad tror ni om vitt, mörkrött och någon slags vårgrön/ljus bladgrön? Förresten, jag förstår inte varför många väljer färgtema så tidigt i planeringen? Är det för att det "behövs" eller för att det är roligt? förstå mig rätt, jag är bara nyfiken, jag har absolut inga åsikter om när man "ska" bestämma saker och ting... Finns det något jag inte tänkt på? Trodde att färgtemat mest hade med utsmyckning av lokalen mm...
    Fina färger, blir säkert bra!
    Anledningen till att jag börjar tänka färg är väl som de flesta andra säger här. De kommer att finnas i allt i från inbjudning, dekorationer till blommor. Sen är det ju så himla härligt att just fantisera om hur det kan komma att se ut sen när det är dags. Låter som en hellyckad förlovning, stort grattis!

HeleneochDavid: Det låter som att det kommer att bli helt fantastiskt vackert med allt det vita och de mörkrosa orkidéerna blir ju pricken över i:et!
  • brud2011

För oss kommer färgerna också vara viktiga då vi kommer ha det på inbjudningskorten, vigselprogrammen, dukningen, kläderna, blommorna osv.....

• mammab
    Fårävvör skrev 2009-09-20 15:47:05 följande:
    Nu är jag förlovad!!! Igår åkte vi till Sigtuna och strosade och diskuterade bröllopsplaner innan vi checkade in på stadshotellet (som passande nog heter 1909... det var ju den 19/09 igår ) och bytte ringar till lite bubbel på rummet innan vi åt tre-rätters med usikt över Mälaren... På vägen hem idag passade vi på att åka förbi några potentiella festlokaler och kollade läget lite . Det blev en helt underbar helg! Så nu lutar det åt den 21/5 2011 i Uppsala, om vi får lokal på det datumet, men vi är ju ute i ganska god tid... Och förresten, tack för förklaringarna runt färgteman, nu hänger jag med lite bättre! Och det klart man vill drömma!!
    gud va mysigt, grattis!! Hade du bild på ringarna? tycker det är så skoj att kika på!
  • Niini
    Nu är jag förlovad!!! Igår åkte vi till Sigtuna och strosade och diskuterade bröllopsplaner innan vi checkade in på stadshotellet (som passande nog heter 1909... det var ju den 19/09 igår ) och bytte ringar till lite bubbel på rummet innan vi åt tre-rätters med usikt över Mälaren... På vägen hem idag passade vi på att åka förbi några potentiella festlokaler och kollade läget lite . Det blev en helt underbar helg! Så nu lutar det åt den 21/5 2011 i Uppsala, om vi får lokal på det datumet, men vi är ju ute i ganska god tid... Och förresten, tack för förklaringarna runt färgteman, nu hänger jag med lite bättre! Och det klart man vill drömma!!
    Grattis! O vilket underbart bröllopsdatum! ;)
  • Emyc
    Grattis!
Svar på tråden 2011-brudar nr.3