• lillalyckan

2011-brudar nr.3

Nu går snart den gamla tråden ut! Startar en ny ett par dagar innan så att alla hittar hit
    Detta blir tredje tråden! Med den här takten är det snart även vår tur! Så välkomna hit alla nya och gamla 2011-brudar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-14 13:27
    Så! Nu är alla med

Bettertogether, 19 juni, 2010, Finland

Svanboet, februari 2011

Orangegirl, februari 2011, Thailand

ALLIMA, februari 2011, Luleå

föralltidhans , maj / juni , 2011

nemosmamma, juli 2011, Umeå

Waldekrantz, juli 2011, Stockholmstrakten (troligtvis)

Eran, juli 2011, Örebro

eapea, sommaren, 2011

i do i do i do , juli , 2011

Energy, 9:e Juli 2011, Stockholm

Blivandefrueriksson, 9 juli 2011,

Paret Å, augusti, 2011

lillalyckan, nov 2011 Stockholm

tobiasochlinda 2011 nya guinea (troligtvis)

Mrir

wiii

Bluebride pingst 2010 (förhoppningsvis)

wiicky sommaren 2011 ("om wiicky själv får välja")

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-16 18:25
    Ängla80 jan-feb 2011

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-19 23:16
    Fides spes caritas 11 juni 2011
  • Svar på tråden 2011-brudar nr.3
  • ALLIMA

Åhå! Var hittade du dom placeringskorten? E-bay? Hjälp tack!

• Emyc

Vad roligt att planera. Sitter och läser och drömmer. Men det är svårt att planera nu när jag vet att min kära sambo kommer komma med egna ideér sen i slutet på April när vi verkligen ska börja planera.

• Eran

Jag hade bestämt klänningen, den som är i mitt galleri men nu såg jag en helt underbar i skyltfönstret på Brudspeciallisten. Jag ska bara ha den!!!! Ärmlös grå med spetts över och lila stenar på. Jag är kär

• 20110820
    ALLIMA skrev 2009-09-23 22:00:29 följande:
    Åhå! Var hittade du dom placeringskorten? E-bay? Hjälp tack!
    Gå in på global.ebay.com/ och sök efter det du vill ha, på engelska. Priserna är i SEK vilket jag tycker underlättar betydligt. Där brukar också oftast stå hur mycket frakten går på till Sverige. Håll ett öga där så att frakten inte är tokdyr (inte vanligt men det förekommer)!

Betalning sker sedan via PayPal. Väldigt smidigt! Jag har handlat massor där den senaste veckan. Väntar nu på att få hem 50 st vinröda organzapåsar som jag betalat 49 kronor för inkl frakt, de skickas från Australien
  • mammab

jag vill också komma igång att planera och börja boka och införskaffa sig saker!
    längtar jätte mycket!!

• Blivandefrueriksson

Neeeej var på bröllops fest igår i den lokalen vi hade tänkt oss, katastrof där vill vi inte vara. Man kan endast duka upp ett mega långt bord och sen är det bara en vanlig spis i lokalen för uppvärmning etc + att musiken måste stängas av kl 01,00 och lokalen tömmas samtidgt. Vi vill ju kunna festa på hela natten. Så nu har vi 1 till lokal vi tänkte ringa och prel boka och åka och kolla på annars finns det en annan lokal som ligger lite längre ifrån men jätte fin och toppen läge.

• mammab

Måste fråga, ni som bokat så lång tid i förväg, va sjutton säger dom?
    jag skäms nästan haha..vågar inte riktigt ringa och boka någon lokal eller liknande så tidigt..

• Emyc
    mammab skrev 2009-09-27 20:32:43 följande:
    Måste fråga, ni som bokat så lång tid i förväg, va sjutton säger dom? jag skäms nästan haha..vågar inte riktigt ringa och boka någon lokal eller liknande så tidigt..
    Min sambo är likadan. Så jag får respektera det. Nu har vi visserligen diskuterat lite om vart vi faktiskt ska gifta oss och ha festen...
  • Nyårsdagen2011

jag vet, det är så tidigt, och jag är nästan klar känns det som! har bokat allt: kyrka, lokal, catering, florist, tårtan haha. inbjudningstexten är klar! måste lugna mig... måste vänta med klänning och ring... resan köps i mars.

mammab skrev 2009-09-27 20:32:43 följande:
    Måste fråga, ni som bokat så lång tid i förväg, va sjutton säger dom? jag skäms nästan haha..vågar inte riktigt ringa och boka någon lokal eller liknande så tidigt..
  • Niini
    Nyårsdagen2011 skrev 2009-09-27 21:15:00 följande:
    jag vet, det är så tidigt, och jag är nästan klar känns det som! har bokat allt: kyrka, lokal, catering, florist, tårtan haha. inbjudningstexten är klar! måste lugna mig... måste vänta med klänning och ring... resan köps i mars.
    Har också lite den känslan som om allt skulle vara klart.. Bara att ta bröllopet ett år tidigare ;) Därav har jag lugnat mig lite och samlar mest idéer nu som jag sen kan kolla genom och bestämma mig om senare :)
Svar på tråden 2011-brudar nr.3