• lillalyckan

2011-brudar nr.3

Nu går snart den gamla tråden ut! Startar en ny ett par dagar innan så att alla hittar hit
    Detta blir tredje tråden! Med den här takten är det snart även vår tur! Så välkomna hit alla nya och gamla 2011-brudar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-14 13:27
    Så! Nu är alla med

Bettertogether, 19 juni, 2010, Finland

Svanboet, februari 2011

Orangegirl, februari 2011, Thailand

ALLIMA, februari 2011, Luleå

föralltidhans , maj / juni , 2011

nemosmamma, juli 2011, Umeå

Waldekrantz, juli 2011, Stockholmstrakten (troligtvis)

Eran, juli 2011, Örebro

eapea, sommaren, 2011

i do i do i do , juli , 2011

Energy, 9:e Juli 2011, Stockholm

Blivandefrueriksson, 9 juli 2011,

Paret Å, augusti, 2011

lillalyckan, nov 2011 Stockholm

tobiasochlinda 2011 nya guinea (troligtvis)

Mrir

wiii

Bluebride pingst 2010 (förhoppningsvis)

wiicky sommaren 2011 ("om wiicky själv får välja")

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-16 18:25
    Ängla80 jan-feb 2011

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-19 23:16
    Fides spes caritas 11 juni 2011
  • Svar på tråden 2011-brudar nr.3
  • ALLIMA

Zia : ja jag hade tänkt kolla den och Cinderella men vet inte när jag ska få tid..känns dock bra slå till då det är rea. annars lär det bli Kinaklänning för min del....lite svårt dock att köpa klänning så här långt innan va?

• ALLIMA

Tjejer : jag behöver hjälp med texten till inbjudan! Filar lite på det för det är så kul!!!
    Jag tänker mig inledning med att vi varit tillsammans i 10 år och nu är det dags! sen tid och plats osv. för att avsluta med Välkommen att fira vår bröllopsdag tillsammans med oss! sen våra namn, osa.... men då blir det TILLSAMMANS på 2 ställen! Nån variant på det?

• Zia 20090618

ALLIMA: Jo det känns lite väl långt kvar.. Jag har inte tänkt köpa utan mer bara prova den modell jag har tänkt mig (är totalsåld för en kinaklänning från ebay för dryga tusenlappen) och se om man passar i en sån modell. Men jag, med tanke på att det är rea så vet man aldrig. Nog har de ett par fina klänningar där nog:) Ska också kolla cinderella så småningom, jag ligger lite lågt än så länge med bröllopsplanerna. Jag vet att jag kommer bli alldeles för inne i det och inte få ro att vänta hela 2 år;) Haha kommer vara kört för mig efter helgen med andra ord;)

• Blivandefrueriksson
    ALLIMA skrev 2009-10-01 19:55:40 följande:
    Tjejer : jag behöver hjälp med texten till inbjudan! Filar lite på det för det är så kul!!!Jag tänker mig inledning med att vi varit tillsammans i 10 år och nu är det dags! sen tid och plats osv. för att avsluta med Välkommen att fira vår bröllopsdag tillsammans med oss! sen våra namn, osa.... men då blir det TILLSAMMANS på 2 ställen! Nån variant på det?
    Räcker det inte med bara "Välkommen att fira vår bröllopsdag med oss" tillsammans behövs inte.

Zia surt att det är där uppe
    Men tror det blir en millybridal för mig kommer nog att beställa i vär/sommar så räcker det tills nyårsafton sen..
  • Zia 20090618

Okej, ja förmodligen kommer jag väl bara prova modeller i helgen, även om priserna nog är lockande;)

• Blivandefrueriksson

Jag har ju redan provat klänningar så vet vad för modell jag ska ha. Så det kommer inte att bli den jag har i galleriet har totalt ändrat mig men det ska va färg i den med, broderat.

• Blivandefrueriksson

Vi pratade om brudbågar och brudlassar för ett tag sedan. Nu har jag lagt in bild på vår brudlasse i plexiglas som vi ska ha framför oss på bordet..

• Zia 20090618

Oj vilken grej, äntligen har man fått se en bild på en sådan, då vet man hur en sån kan se ut:) Har inte alls funderat på dekorationerna speciellt vid oss, vet inte om det blir nåt speciellt. Känner mig inte så sugen på varken brudlasse eller brudbåge.. Får se när det närmar sig och vi har tittat på ev. lokalen.

• Blivandefrueriksson

ha ha ja var ju visst inte många som visste vad det var.

Jag vill ju inte ha en båga då jag tycker det är så utmärkande i centrum är man ju endå lixom. så en liten brudlasse som dessutom är genomskinlig blir utmärkt för mig/oss

• mammab

gud här har jag fullt upp just nu. kom in på min utbilding jag sökt! Håller på bli en florist

Så nu kommer jag kunna göra alla blommor själv, förutom brudbuketten för det ska tydligen vara otur, så den får någon annan göra!
    Får ni sjuk mycket inspiration om färger och olika blomsorter nu när jag börjat där. tvåorna gör så fin brudbuketter!!

Svar på tråden 2011-brudar nr.3