• lillalyckan

2011-brudar nr.3

Nu går snart den gamla tråden ut! Startar en ny ett par dagar innan så att alla hittar hit
    Detta blir tredje tråden! Med den här takten är det snart även vår tur! Så välkomna hit alla nya och gamla 2011-brudar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-14 13:27
    Så! Nu är alla med

Bettertogether, 19 juni, 2010, Finland

Svanboet, februari 2011

Orangegirl, februari 2011, Thailand

ALLIMA, februari 2011, Luleå

föralltidhans , maj / juni , 2011

nemosmamma, juli 2011, Umeå

Waldekrantz, juli 2011, Stockholmstrakten (troligtvis)

Eran, juli 2011, Örebro

eapea, sommaren, 2011

i do i do i do , juli , 2011

Energy, 9:e Juli 2011, Stockholm

Blivandefrueriksson, 9 juli 2011,

Paret Å, augusti, 2011

lillalyckan, nov 2011 Stockholm

tobiasochlinda 2011 nya guinea (troligtvis)

Mrir

wiii

Bluebride pingst 2010 (förhoppningsvis)

wiicky sommaren 2011 ("om wiicky själv får välja")

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-16 18:25
    Ängla80 jan-feb 2011

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-19 23:16
    Fides spes caritas 11 juni 2011
  • Svar på tråden 2011-brudar nr.3
  • Niini
    lillalyckan skrev 2009-10-01 09:40:08 följande:
    Hur gick det då?
    Blev inget provande :/ Hon råkade vara ensam i affären o hade fullt upp ända till stängningsdags.. Men ska se när mamma & jag har tid nästa gång så ska vi boka tid så vi säkert får prova :)
  • Zia 20090618

Jag ska prova själv i helgen..hoppas det är lugnt i butiken då. Jag känner att jag gärna skulle vilja ha med mina brudtärnor men just nu passar inte så bra då ena är höggravid och har bf inom en vecka. Min mamma visade sig också vara väldigt intresserad av vårt bröllop, tidigare märkte man knappt att hon var intresserad. Så hon skulle nog också vilja komma om jag tog med mig tärnorna. Men jag vet att min kära mor har alldeles för stort inflytande på mig så jag skulle lika gärna kunna gå därifrån med en grön klänning:P

Nej jag går själv nu, skapar mig en egen uppfattning av vad jag vill ha och anser mig passa i. Sedan får jag väl allt lov att ta med mig tärnor + mamma senare, kanske efter nästa sommar eller nåt, när det börjar närma sig.. ;)

• Blivandefrueriksson

Zia har du beställt tid?

Här där jag bor får man inte prova så vida man inte beställt tid. men vet inte hur det är där du bor?

• Zia 20090618

Oh jasså? Hmm..är inte så stor stad jag bor i och står inget om att boka tid på deras hemsida så tror inte man måste det. Men är väl lika bra att dra iväg ett mail och fråga. Tack för den infon!

• Blivandefrueriksson

zia så lite så, lite trist att åka dit och sen får man inte prova när man är där.

Niini borde känna igen sig

• Niini
    Blivandefrueriksson skrev 2009-10-01 17:22:18 följande:
    zia så lite så, lite trist att åka dit och sen får man inte prova när man är där. Niini borde känna igen sig
    Oh ja! Visst blev man lite besviken när man hade längtat så att få prova!
  • Zia 20090618

Fått svar nu från butiken och det var visst bara att komma in och prova. Dessutom har de 50 % på alla brudklänningar just nu.. Butiken har knappt funnits i ett år och jag upptäckte den själv först i våras.

Nåja, får se till att gå dit när de öppnar och hoppas att det inte är så mycket folk. Är ju som sagt inte så stor stad och knappast baltider så borde vara lugnt faktiskt.. Jag tror det går bra:)

• Blivandefrueriksson

ZIA 50% var var var

• Zia 20090618

Rabatten gäller bara i butiken och det är långt upp i norr vill jag lova;) Styr kosan mot norrbotten så hittar du rabatten;)

• Zia 20090618

Rabatten gäller bara i butiken och det är långt upp i norr vill jag lova;) Styr kosan mot norrbotten så hittar du rabatten;)

Svar på tråden 2011-brudar nr.3