• Frejis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Telis - jobbigt med hostan, det är väl årstidens åkomma höll jag på att säga, med tanke på att det varken är höst eller sommar Televinken trivs bra oavsett om du hostar eller inte, det är bara jobbigt för dig. Och att trilla mitt i natten stor kram till dig!

• Frejis

Tack för alla kramar tjejer Får hoppas att det hela löser sig på något sätt så att jag kan skaka av mig lite av den här "lämna mig ifred" känslan innan Bumsisbebis kommer.

A M -
    Du får nog skriva upp små berättelser ut Livias liv, det är ju jätteroligt

Koko - skoj att Conny verkar trivas med att vara storebror och jättebra att livet och rutinerna fungerar allt bättre. Kram!

• Frejis

Telis - det skulle kanske vara bra att kolla upp vad hostan beror på?

Alla symptom (t ex det här med feber) behöver väl inte alltid vara uppfyllda för en viss diagnos, det kan ju vara rätt individuellt.

• Frejis

Får jag fortsätta roa er med min vårdhistoria?

Skulle ringa doktorn från igår för att han skulle fixa en ny tid för kontroll på måndag och hjälpa till med en tid hos kurator. Har så klart inte fått tag på doktorn och tycker att det är dags att ge upp kl 15.00 på fredag Ringer i stället till avdelningen för att höra om tidsbokningen, men nähäpp, den gamla tiden ligger kvar, ingen ny tid finns. Kuratorn hör inte heller av sig och slutsatsen blir därmed att det är tur att jag inte är självmordsbenägen eller så Bumsisbebis ger mig en kraftigare spark så att hon verkar hålla med mig.

Hm, undersköterskor känner iaf igen mig när jag ringer och det är de som gör mig glad. På tal om kontinuitet...

Börjar undra vad det är för allvarligt fel i den svenska vårdapparaten

• Frejis

Muggles - Konstigt att Autisten och chefen bondar så mycket att de inte sätter sig vid samma bord som alla andra

Snorkis - hade ingen aning om att p-sprutan har sådana biverkningar. Benskörhet är ju inte att leka med, särskilt när det är så många kvinnor som drabbas av den i övergångsåldern; ökad risk för benskörhet är väl det sista som man behöver Att tillverkaren säger det den säger är väl inte så konstigt med tanke på alla pengar som kommer in.

Ovaria var ett trevligt namn, det ska kanske vi ta som andra namn Beyonce Stalinetta Ovaria, fint eller hur?

• Frejis

FREEEEEEDAAAAAAAG!!!!

Två veckor kvar av alkoholfritt

• Frejis

äsch, inte av utan med

Slutar spamma tråden NU!

• Frejis

Yelverton, det låter finfint

Telis - min make har det namnet som andra namn. Det finns ju faktiskt som flicknamn

Håller tummarna för Nenne imorgon.

Skickar ett stort grattis till Snaily som fyller år imorgon

Trevlig helg till alla! Kram

• Frejis

Heja Nenne och det perfekta embryot!

Brudsommar - det var en rolig teori när det gäller Iris. Ganska häftigt tycker jag att hon tar sådana saker som självklara. Att alltid få den bilen som man vill ha låter som en trevlig fördel!

A M - lycka till imorgon! Hoppas att operationen går snabbt och smärtfritt.

Snaily - trist med tanten, men det var ju iaf bra att hon inte dök upp igår när du fyllde år. Hoppas att ni haft trevligt ute i naturen idag

Citronkladdkakan lät gudomligt gott fast jag är hopplös på desserter. Får dregla virtuellt i stället.

Här är det städning som har pågått tills dammsugaren bestämde sig för att lägga av. Maken sitter framför PS3, får se om den startar efter att ha fått vilopaus. Min mamma kommer imorgon så det ska bli trevligt

• Frejis

Lappis - fint hus, tänkte precis säga att taxeringsvärdet på 6 miljoner lät lite högt

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor