Ore ? stora stödkramar till dig. Hoppas att samtalet med pappa går bra och att han iaf inser vart du står och kan ta till sig det. Man behöver inte alltid vara överens med varandra, men man ska ju respektera den andras synpunkter. Att börja gråta är inte så fel, din pappa inser kanske då att det har gått lite för långt.
Hm, du är nog en snäll dotter ändå hade jag fått en sådan kommentar från min far så skulle jag be honom att lämna huset, lite förhastat så klart?
Brudsommar ? vilken tur att du till slut hittade stövlarna till Iris
Japp, jag var lite galen som gått i skogen lite för länge, men det var så otroligt skönt. Hittade ingenting dock, inga svamp, inga bär, helt tomt. Maken och jag känner oss så där halvdöda i väntan på filmen kl 21.00.
Sweet ? jag är i v 33+2 så imorgon är 33+3 dagen hm, vågar jag säga nu att jag för tillfället har mest vanliga gravidbesvär för att det skulle säkert innebära att vattnet går på natten
Det låter lite besvärligt med Lillskruttans sömn fast det ändå är tur att hon sover ok på nätterna. Annars skulle ni ju vara jättetrötta på dagarna. Annars verkar hennes sömnbehov likna en annan bebis vars föräldrar vi känner, hon sover ännu mindre på dagarna och går och lägger sig något senare på kvällarna. Det kan nog vara lite påfrestande, gissar jag.
Passionsblomman ? hoppas att budgivningen kommer igång ordentligt. Med det läget som stugan har borde det göra det. Två visningar på en dag är inte helt fel
Stor kram till Nenne