Livets viktiga och oviktiga frågor
Liten - vad jobbigt med Mindre som plötsligt har blivit sjuk, men jag hoppas att febern går ner snabbt och att hon blir bra igen.
Stackars din mormor som har brutit lårbenet men hon kan kanske återhämta sig och blir rätt bra igen. Jobbigt att kastas mellan hopp och förtvivlan utan att kunna göra någonting. Stora stödkramar!
Ore - det är ju jättebra att maken trots allt följer med. Rätt som det är kommer han att behöva den kunskapen som han nu får gratis och som finns någonstans i bakhuvudet.
Passionsblomman - var tvungen att läsa genom tråden för att förstå vad det hela handlar om Håller helt med dig om att sådana kommentarer fäller man inte om sina föräldrar och man kan inte heller anta att de kommer att agera på det sättet man själv vill. Jag skulle verkligen se till att hjälpa till så mycket jag kan om det handlade om mitt barn, men om jag märkte en sådan otrevlig attityd skulle jag nog boka in en liten resa utomlands eller en vistelse på spa Förstår att du blir irriterad för att det blir jag också.
Hm, skulle skriva någonting mer, men har glömt bort det