Puh, läst ikapp... Min hemmadator krånglade så in i **** i helgen, fick aldrig igång den och maken var bortrest.
PB: Läskigt med psykfall... Men kul att det tickar på med budgivningen! Håller tummarna för att det dräller in bud idag. Men DU ska bara ta det lugnt och fokusera på inseminariet
MSW: Trist att det gör så ont att sluta amma...
Snaily: Grattis till korvens framgångar på utställningen!
Koko: Grattis till bilköp! Skönt att ni slapp vara billösa så länge...
Muggles: Härligt att blödningen har avtagit, och att badutsikterna ser lovande ut. Håller tummarna för att ni får skriva på för huset, om inte annat så har ni ju gjort allt ni kan... Visst kan man ångra att ni hoppade av det till att börja med, men eftersom det kändes rätt då så VAR det ju rätt beslut, även om det senare visade sig vara fel, kanske...
Snorkis: Skönt att maken är litet mer engagerad i ÄL och liknande...
Sweet: Puerto Rico på semester låter ju otroligt härligt... Så om retreat-dagarna borta från skruttan känns långa får du se fram emot långa härliga dagar med familjen SNART!
Cicci: Surt med repa i sidan på bilen, förstår till fullo din önskan att bilen framför allt ska fungera. Det är mitt största krav också! Är den bekväm, har snygg färg och att det är så pass bra motor att omkörningar går rätt så snabbt så är jag mer än nöjd!
Nenne: Om du är här och smygläser så antar jag att du håller på med sprutande för fullt. Håller tummarna och tänker på dig
Ego: Bortsett från datorkrångel så har jag haft en trevlig, men tröttande helg. Möhippa för lillasyster, och jag var en av dem som har hållt i trådarna. Mycket flängande med förberedelser från och med fredag kväll, när det väl dragit igång blev det lugnare, men jag blev trött framåt natten, och gårdagen var seg - minst sagt. Hade även litet "efterarbete" då, vi behövde röja i den lägenhet vi lånat (min brors).
Lyckades även tappa min systemkamera i backen, och förstöra objektivet Hade ändå litet planer på att köpa ett nytt, men nu blev det ju litet mer akut...