God morgon!
Tack för kramar igår. Det var egentligen mest småtjafs med maken, men ibland rinner det liksom över... Bihålorna har blivit bättre, så nu är jag på jobbet igen och maken och vovven är på väg till Sthlm. Ordningen återställd alltså Lite trött på tillvaron är jag fortfarande, men det går nog över.
Lanovia, ta emot all hjälp du kan få! Det är klart att det är skrämmande med förlossning, det är ju inget man gör på en kafferast (de flesta av oss, iaf ). Hoppas du snart kan se fram emot barnet och födseln också. Kram!
Ingis, pussa Bellabus tillbaks
Hvidis, klart det kan bli lite mycket för Miss Muffin med kalas och massa nya människor. Hoppas det gick bra när ni var ensamma
Ankan, för små jeans gillar vi! Men jag hade ändå tjatat till mig ett VUl om jag var dig. Inte för att något är fel, utan bara för att få höra (och hjärta) det lilla hjärtat
Daa, god morgon! Tur att det finns fler än jag som är på jobbet klockan sju ibland
Bruttan, vilka fina smeknamn Har du mått så illa med någon av tjejerna? En liten kille i magen, kanske?
Villemoa, skönt att illamåendet lagt sig. Hoppas tiden fram till UL bara rusar iväg!
Hmmm, vad var det mer jag skulle kommentera...
Fru Bygg, välkommen hit och grattis till prinsessan i magen!