• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

Nåja, det är snart dags att jobba igen...
    Spämmar lite (det ser bättre ut med ett "ä" i spam, tycker ni inte? )

Känner mig på konstigt humör. Det liksom kryper i kroppen av något som känns som förväntan: riktigt otålig, vill vara någon annanstans. Vet inte vad och var det skulle vara. Maken tror att jag längtar hem till friggebodan för att få snickra lite. Har svårt att tro att det är så, med tanke på mina aggressioner gentemot diverse materiella ting igår.

Sisådär. Då har jag fördrivit alla de få minuterna och måste logga ut.

Hoppas ni får en fin eftermiddag.

• Ankan80

Håller också tummarna jättehårt för Bruttan o syster!!!!

Här fick jag helt plötsligt en veckas semester.
    Ryktet om att jag skulle börja på det nya jobbet har nu nått chefen vilket innebär att jag måste sluta idag.

Han var inte alls sur på mig. Vi hade ett bra samtal, men för att markera mot de nya så var han tvungen att låta mig gå direkt.

Så nu får jag lite betald ledighet.....
    Skönt att han ändå tog det så bra. Skulle sagt det direkt så jag fått en månad ...hehe

• lanovia 08

Sorry att jag hann försvinna. Mötet var bara segt. Inte mkt för mig att göra där mer än att sitta o lyssna i 2½h på tjafs som de kunde ha avklarat innan mötet... Menmen

Hehe måste helt klart vara längtan hem till friggeboa

• Hvidbrud

Hej! Tittar in snabbt! Lite har sovit som en stock hela natten och förmiddagen, men nu är det dags att vakna för jag sitter här och droppar. Bäst att hon får lite mat innan sprinklereffekten sätter igång.. Det gör den snaart!
    Puss puss! Skönt att du har det bättre Ninnis! Synd att du inte kan den 4de! Vi kanske kan ta en fika innan det?

• Ninnnis

Jag fikar gärna anytime, Hvidis! Säg bara när du kan, så kollar vi med Ingis och kanske Ankan om hon vill bege sig hit. Lanovia, du får komma ner till södern snart igen så jag får träffa dig igen

Daa, du längtar kanske bara hem till maken?

Jenny, hoppas dagen har fortsatt bättre än den började.

Ankan, GÖTT med extra ledighet! Jobbar du sista dagen idag då?

Bruttan, jag håller fortfarande tummarna...

Lanovia igen, jag undrar också hur rädd man ska vara för influensan. Iofs är du ju i riskgruppen som gravid, men det verkar ju inte bryta ut riktigt som de förutspått...

• Ankan80

Yes, 4 timmar kvar....tänk va känsliga vissa är

• Hvidbrud

skönt att vara ledig ankan. njuut!
    kul ïnlägget låter efter ninnis... 4 timmar till svineinfluensan bryter ut...

• Ninnnis
    Hvidbrud skrev 2009-09-22 13:23:38 följande:
    skönt att vara ledig ankan. njuut!kul ïnlägget låter efter ninnis... 4 timmar till svineinfluensan bryter ut...
Svar på tråden I vått och torrt och väntan