• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

Måste bara in här och säga hej innan jag springer iväg till nästa lektion. Har läst vad ni skrivit men finns inte tid för att kommentera nu, får göra det senare.

Idag är allt mycket bättre här, vaknade på rätt sida idag Dagen igår avslutades på ett stickcafé, vilket var kanonkul. Alltid roligt att sticka och sen träffa människor som också gillar det är ju kanon!!

Men välkommen tillbaka blomman!! Håller med de andra att du varit saknad!! Och tack för din peppning, det hjälpte. Ska försöka tänka så *intalar mig själv* Det jag faktiskt funderar mest på nu är hur länge jag skall vänta på indianerna innan jag hör av mig till ang hjälp. Tre månader är ganska lång tid utan indianbesök? Är det någon fara för kroppen?

*Håller tummarna för Bruttans syster*

• Ninnnis

Bruttan, grattis till systerdöttrarna! Hoppashoppashoppas de växer till sig och får igång andningen snarast! Jobbigt för dig att sitta långt från dem och inte få någon riktig information... Kanske du kan ta en sväng till Stockholm snart?

Blommis, vi har saknat dig! Åh, vad underbart att höra att du har suttit på punchverandan, badat i badkaret och legat (?) i soffan! Det är du SÅ värd! Jobbigt med allt som ska fixas, alla instanser som ska besåkas osv. Men håll ut, snart är det avklarat! Gu´ så perfekt att din granne har ett spa! Utnyttja det så mycket du kan, och helt rätt att passa på att sova halva dagen när du kan. Flyttkartongerna går nog ingenstans ändå...

Fru Bygg, spännande med förvärkar!?

Hvidis, det är kanske helt ok att vara nummer två på pusslistan också, efter Miss Muffin?

Ingis, är du datorlös nu?

Ankan, njut av dina lediga dagar!

Lanovia, tur att Blommis är tillbaks med sina kloka råd!

Kliniken ringde igår, de har nu tagit reda på att man kan spola utan medlet... Tyvärr är jag på dag 12 på fredag, och de hade så klart ingen tid innan dess. Det är ju väldigt svårt att veta när jag befinner mig på dag 4-12 nästa månad, med tanke på att min cykel var 47 dagar nu. Jag har preliminärbokat en tid iaf, så nu hoppas jag att jag kan få till en spolning nästa månad!

• Ninnnis

Jenny, stickcafé?! Låter.... intressant...?

Skönt att du har det bättre idag! Jag vet inte riktigt hur det påverkar kroppen att indianerna uteblir så länge, men jag har läst att man ofta inte har ÄL alls när cykeln är så lång. När indianerna väl kommer kanske du kan testa med ÄL-stickor för att se om du har ÄL?

• Jenny står brud 090801

Vilket hus!! Helt fantastiskt fint!!! Man kan ju alltid kolla lite på inredningen och sno idéer

Hvidbrud skrev 2009-09-22 23:25:51 följande:
    HAde jag 6,5miljoner så vet jag vad jag skulle köpa.... www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/389708
  • Daa

Hungrig!
    ...men måste ju titta till er...

Skönt att du har en bättre dag idag, Jenny.

Ninnis: typiskt att det inte fanns tid för spolning nu då! Är det helt omöjligt att klämma in dig innan fredag?

Fru Bygg: grattis till inlägg 2000 Spännande med förvärkar, men skönt att få sova gott.

Lanovia, brukar du ha ont i ryggen?

• Hvidbrud

Ninnis: Ja! Det gör vi! Vill ni h de tre översta eller understa våningarna?
    Pukkoklinik! Varför jan de inte bara ta in dig en kvart och skölja? Men, bättre sent än aldrig...

Gissa vem som precis har blivit överbajsad? Hon har en tryckluftspruta där bak min lilla skatt. Lyfte för att lägga in blöjan och prutt! Remoulad från topp till tå och på hela golvet 2m ut. Gissa om hon kände sig lättad efter den laddningen. Snalla barnet har legat tyst i sängen medan jag gick och dushade och åt frukost och skriver en rad med er...

Stickcafé! Vad mysigt! Var på stickträff i kph för några år sen när jag stickade grönländska handledsvärmare med instickade pärlor i stjärnmönster. Avancerat värre! Tur att där var en syslöjdsfröken där också, som man kunde fråga!

Lanovia: Åh, så nu har magen börjat träna upp sig! Bra att du har bestämt dig för att få rådgivning.

Oj, nu kallar liten! Puss och kram!

Blommis: Hur var massagen? Är hon duktig? Kan hon mäta sig med din ryska?

• passionsblomman

Haha! Ens bebisar är nog de enda som kan bajsa på en ostraffat...

Massören är bra. Hon johbbar inte likadant som min förra, men det tar. Jag känner efteråt hur hela axelpartiet blir helt varmt och att det liksom blir mer och mer effekt. Hon har kört bindvävsmassage en del av tiden båda gångerna nu. Det är helt nytt för mig, men som hon förklarar det för mig så verkar det ju vara vettigt och logiskt.
    Hon säger att jag hör till dem som har mycket ont fast jag är ganska mjuk, vilket kan vara marigare att få ordning på ibland. Jag är alltså rätt så rörlig och det går att böja mig lite hit och dit och så, men det skiter ju min axel i, den skriker och skär och drar ändå.
    Jag har bokat tid på fredag och måndag också.

Mina kattungar har smitit ur hönshuset som jag hade dem i. Det går ju en hel del tung trafik här så jag vill inte riskera att släppa dem i trädgården. Två av dem har jag hittat och de var lätta att plocka in. Den tredje lilla stumpan hittar jag inte!
    Hoppas hon kommer fram och är levande.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan