• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis
    Hvidbrud skrev 2009-09-23 14:02:26 följande:
    visst hon är vår princessa men hon behöver väl inte 5 namn... tre tycker jag är lagom
  • Fru Bygg

Ninnnis, jag gillar Katitzi. Det är ett ovanligt namn. Mkt bättre än Ingvor!

• passionsblomman

Jag vill OCKSÅ veta Ankans och ditt tjejnamn Ninnis!

Nomi är väl fint Hvidis?

Min kattunge syns inte till någonstans alls.
    Har pratat med två av grannarna, men hos de andra finns ingen hemma just nu, så jag får väl gå runt och presentera mig och efterlysa lilla skruttan senare.

• Hvidbrud

våra ska heta Alla (tjej) och Alvar (kille) Don't know.. Alvar är ju lite gulligt...

• Fru Bygg
    Hvidbrud skrev 2009-09-23 14:04:53 följande:
    Hi hi, jag heter ett av de namnen, fru bygg...
    Hihi, då kanske det namnet inte är aktuellt på lillmuffin!
    Då får jag fundera på vilket av alla namnen det är du heter!
  • Ninnnis

Tror det var ett av Leksis förslag, eller...?

Hvidbrud skrev 2009-09-23 14:04:53 följande:
    Hi hi, jag heter ett av de namnen, fru bygg...
  • Ninnnis

Förresten, åh vad skönt att det ordnade sig med lokalen, Hvidis! *puh*

Hej Leksi! Hur är det med dig?

• Fru Bygg

ojojoj, vad tiden springer iväg när man sitter här framför datorn. Jag har pratat om att jag ska hinna baka lite kakor idag, innan maken kommer hem från jobbet, det är nog bäst att sätta lite fart. Tänkte vara lite duktig och baka lite nu innan BF, så man har lite i frysen sen.
    Eller har man tid sen, Hvidis och Ingis?

Hoppas du hittar den lilla kattungen snart, Blommis!

• passionsblomman

Nej fru Bygg, du kommer inte att ha lust att stå och baka sedan och inte tid heller. Du kommer att behöva SOVA och baka kan förövrigt de som kommer för att hälsa på göra, så det så. Gärna laga en god gryta och ta med också.

Jag åt mest mackor första tiden för jag ammade JÄMT och hann inte laga mat...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan