• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Jag har hittat kissongen! Eller rättre sagt har hon behagat dyka upp utanför huset. Hon var inte lätt att få tag i, men nu sitter hon och äter härinne med sin mamma. Tack och lov!

• passionsblomman

Det är förresten ingen som vet någon smålänning eller annan person som skulle behöva sig en katt eller två om sisådär två veckor?

• Jenny står brud 090801

Härligt Blomman, då slipper man vara orolig för din lilla katt nu då!! Vi skulle vilja ha en katt, men jag är allergisk. Får kanske bli utekatt sen, men det passar väl inte dina till?

• Daa

Blomman: vilken lättnad att ha den lilla busan i säkert förvar.

Jenny: kul med marknad! Vad är det för tovade produkter?

Leksi: 13 veckor nu? Så fort det har gått. Åh, vad spännande med UL.

Hvidis: försöker igen lobba för Astrid (eller hur var det, ni känner nån som heter så? ). Jag vet en liten dansk tösabit som heter så, så det borde funka.

Blev också tvungen att kolla namngeneratorn: Ellie och Erkki skulle våra eventuella barn heta. Betydligt bättre än makens förhoppningsvis inte helt seriösa förslag att bilda dubbelnamn av våra respektive föräldrars namn

*vinkar till alla*

• passionsblomman

Jodå, jag tror mina kissar skulle passa alldeles utomordentligt bra som tex stall- eller ladugårdsväktare, baraa de får bra kattfoder och inte enbart förväntas leva på råttor och möss. De har verkligen levt det glada utelivet nu i sommar så de är mer vana vid det än att vara inne faktiskt.

• Jenny står brud 090801

Skall prata med mannen om det Blomman... men hoppas inte för mycket, då vi pratat om att vänta ett tag med katt...

passionsblomman skrev 2009-09-23 18:31:55 följande:
    Jodå, jag tror mina kissar skulle passa alldeles utomordentligt bra som tex stall- eller ladugårdsväktare, baraa de får bra kattfoder och inte enbart förväntas leva på råttor och möss. De har verkligen levt det glada utelivet nu i sommar så de är mer vana vid det än att vara inne faktiskt.
  • Daa

Trött, finnig och lättirriterad. Kanske indianbesök på gång... Skulle vilja lägga mig och läsa, men vi får snart besök.
    Och det är ju trevligt *peppar mig själv*

Ha en fin kväll.

• passionsblomman

Daa: jaaaa det lät ju som en indianvarning av rang...

och besök ÄR ju SÅ trevligt...särskilt när man känner sig sådär.

Jenny:

• Hvidbrud

Daa: visst är astriod fint! det är mitt andranamn...
    skönt att tisseongen kommit hem igen. *kramar om den ordentligt och luktar den lilla busan på magen*

JNenny: ja irma är jätte fint!

• Ninnnis

Vad skönt att lillkissen kom tillrätta!

Leksi, vad kul med RUL! Shit vad tiden går fort

Daa, Erkki?! Fast du har nog rätt i att det är bättre än föräldrarnas dubbelnamn... Hoppas besöket var trevligt, trots allt. *visslar lite trevande i sanden*

Jag har promenerat med en väninna idag, nu ska jag krypa till kojs. G´natt!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan