• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fru Bygg

Jaså, vilket lag håller du på då?

Kan ju inte säga att det är så kul att hålla på HIF just nu heller. Men gillar att titta på fotboll, så man får ju inte överge sitt lag!

• Fru Bygg

Jaja, men det kunde varit värre... Hammarby har ju inte det lätt just nu med tanke på allt kaos på matcherna!
    Då får du heja ordentligt ikväll du också!

• lanovia 08

Oj vad det rör sig i magen idag.

Hmmm... undrar just vilket lag Ninis håller på??
    "Mitt" lag ligger väldigt bra till. Ialla fall enligt resumén jag får av maken varje frukost när han läser sporten. Haha vilken bra supporter jag är.
    Vad kul att gå på fotboll Fru Bygg.

• lanovia 08

Jajamensan här har det jobbats (läs motionerats).
    Har först tatt mig från ett hus till ett annat en bit bort, sedan sprungit upp o ner i trappor i detta hus i ca 1h, och därefter tatt mig tillbaka hit. Var väldigt flåsig vid återkomst.

Fru Bygg skrev 2009-09-24 09:37:13 följande:

Vad lugnt det är här idag, eller det borde det kanske vara också. Alla är väl på jobb och då borde man ju kanske jobba lite också. Får väl sätta fart med jobbet nu istället!
  • Ninnnis

Oj, Lanovia, det låter som en jobbig arbetsdag

Jo, men mitt kära lags (så kallade) supportrar har ju också haft en tendens att misssköta sig när missnöjet sprider sig... Ikväll MÅSTE det bli tre poäng.

I övrigt ser jag mest fram emot Danmark-Sverige i Parken 10 oktober, som jag ska se PÅ PLATS!!!

• Daa

Hej.
    Skar mig just i tummen. Bara ett pyttelitet sår, men lite störande, för tidigare stack jag mig på ett häftstift i andra tummen så det blev blodvite där också. Har hållit på så hela veckan, stackars mina händer. Tanken på att hänga på friggebodataket och skruva reglar känns plötsligt skrämmande.

Lanovia: häftigt med magaktivitet!

Jenny: kul att du känner dig pigg idag. Det blir ju jättespännande med höstmarknaden *suckar och önskar att jag kunde vara lite kreativ...*

Fru Bygg: Heja på med bakandet. Åh, vad gott det låter, borde inte läsa sånt innan jag fått lunch. Se fotboll live är kul, men det blir hemskt sällan av.

Ninnis: visst är det lite jobbigt att måsta vara på jobbet vid sju? På morgonen kan det kännas sjukt tungt (och snart är det "mörkt som i en säck" när jag ska kliva upp...) och även en bra bit in på förmiddagen. Fast när jag får åka hem vid 16 känns det som att det är värt det. Skulle inte vilja byta.

Besöket igår var trevligt och jag var inte på dåligt humör. Däremot var jag riktigt riktigt trött och hade bitvis svårt att koncentrera mig.
    Väntar indianbesök, och inget annat än indianbesök, på onsdag +- nån dag.

• Ankan80

Hallojsan!
    Var o lämnade mitt urinprov för GBS-kontroll i förmiddags och hade laddat upp för att få lyssna på hjärtat.
    Men så var det en vikarie där och hon tyckte inte det var alls lämpligt och att hon inte fick skicka mig vidare om hon inte hittade något.
    Men vill du verkligen så kan jag göra det.
    Å då svarade jag "nej, inte egentligen" Va? varför sa jag så?

Var väldigt besviken när jag gick ut.
    Att man skall vara så feg. Hade laddat hela dagen igår för detta.
    Arrrgh!

• Daa

Trist, Ankan. Ibland skulle man vilja spola tillbaka lite så man kan säga rätt "jo, det vill jag verkligen".
    Får du nån ny chans?
    *kramar*
    Varför tyckte hon att det inte var lämpligt?

Oj, nu är lunchen officiellt över. *kramar Ankan igen*

• lanovia 08

Ja, nu är all min energi slut och jag vet inte hur jag skall hålla mig vaken resterande timmar.

Ninnnis skrev 2009-09-24 11:26:30 följande:
    Oj, Lanovia, det låter som en jobbig arbetsdag
Svar på tråden I vått och torrt och väntan