• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Huvva, både 10 och 8 kg låter alldeles för stort för att jag ens skall vilja tänka mig hur det känns att bära runt på dem i magen, eller förlösa för den delen.

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-25 10:54:39 följande:

Enligt en annan artikel är rekordet tydligen 10,2 kg. Vilken jättebebis
  • Daa

Inte den minsta lilla. Vi har praktiserat avhållsamhet.

Ninnnis skrev 2009-09-25 11:45:18 följande:
    Finns det inte ens en teoretisk möjlighet...? En mikroskopisk?
  • Daa

Yeah right.

Daa skrev 2009-09-25 12:11:37 följande:
    Inte den minsta lilla. Vi har praktiserat avhållsamhet.
    Så då finns det ju faktiskt en mikroskopisk teoretisk möjlighet, om barriären släppte förbi nån simmar-rackare vid exakt rätt ögonblick...
  • Fjällbruttan

Systerysters förstfödda är 1,5... en alldeles underbar liten tös

Lanovia, jag hatar verkligen cola i vanliga fall utom då jag är gravid.. men jag låter bli att dricka det ändå, är ju inte så nyttigt!
    Däremot missbrukar jag sura karameller.. supersura!!! Funkar bra mot illamående när man kör bil Annars funkar Schweppew russian emmelanåt.... men det är ju heller ingen hit sockermässigt:-/

• Daa

Ninnis: Tror jag det, att du blir hönsmammig när du umgås med en sån liten raring Men ni kan ju ge sprayen en chans och om han blir konstig får ni lägga ner det?

*skrattar åt Bruttans hundliknelse*
    Hoppas illamåendet ger med sig snart.

• Ankan80

Hehe....här är det Pooooolllly som gäller...

försöker dock behärska mig och bara äta det till helgen!

• Leksi

Och jag är otroligt svag för rostat bröd med smör, apelsinmarmelad och hushållsost... Och vaniljyogurt!! Det äter jag flera gånger om dagen.

• Villemoa

Bruttan; vad skönt att höra att läget är stabilt! Fortsätter dock hålla tummar och tår allt jag förmår!

När vi ändå pratar godis så kan jag tala om att jag sitter och trycker i mig lakrisal. Fullkomligt ääääälskar saltlakrits och ju saltare desto bättre!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan