• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Attans, jag var bara ett inlägg ifrån. Skulle ha spamat lite till.

Ninnnis skrev 2009-09-23 10:18:23 följande:
    Fru Bygg, du fick inlägg 2000!
  • Hvidbrud

Ojojoj, kattungar på vifft! Måste vara helt underbart för dem att gå på upptäktsfärd i den nya trädgården, men usch så farligt det kan vara. Hoppas verkligen att hon kommer in snart igen.

Låter som om du är i goda händer. Nu ska blomman smälta som smööör i massörens händer! Min man är som du då... Mjuk, men har ont. Man måste ligsom hitta lösningEN för att lösna upp lite här och lite där funkar inte. (det gör det på många som är sådär hel/halvstela).
    Såg program på TV om en massör och nu KLIIIAR det i fingrarna för att få massera igen. Men nej! JAg måste vänta i allfall till magen har läkt bra och jag har tränat upp mina slappa muskler igen.

Suck... Mitt fina barn ligger här och jag vet inte vad jag ska kalla henne. Det börjar bli lite krisigt nu... Ingen som har några nya förslag??

• lanovia 08

Ninnis, Ingis är nog datorlös nu ja. Hon skulle väl vara utan tills på fredag om jag inte missminner mig.
    ja verkligen trevligt att ha Blommis tillbaka.

fru bygg skall nu göra som du säger och maila henne. Så kan ju hon få bestämma lite hur bråttom hon tycker det är. Hon tyckte ju att nästa tillfälle vi ses var absolut sista tillfället att tag i det för att hinna i god tid.

Hvidis, låter som en riktig raketspruta. Tur att hon var snäll sedan så du fick duschat.

Behöver ni hjälp för att ha råd kan jag bli delägare i huset, om vi får plats då vill säga. Vilket hus.

Jenny, skönt att du mår bättre idag.

Ninnis, skit att det inte kunde få in dig denna veckan. Det finns ingen annan klinik som spolar?

ajajaj! Bara 15 min sedan jag var på toa men nu trycker blåsan på igen. Att det kan göra så ont. Tror jag har ett litet bus som gör kickboxning mot blåsan idag

• Ninnnis

Oj, att det är sån sprutt i lilla Miss Muffin!

Tar gärna de översta våningarna, förresten...

Hoppas kissekatten kommer fram snart, Blommis!

Spolningen tar total två timmar, (inklusive en timmes "förberedelse") så det är nog inte att bara droppa in. Dessutom är min kollega på semester, så jag är inte så flexibel med tiderna den här veckan. Jaja, jag hoppas på nästa månad!

• lanovia 08

Du menar att den drog ihop sig när vi var ute o gick? Är det magen som tränar upp sig då?

Hvidbrud skrev 2009-09-23 11:52:01 följande:
    Lanovia: Åh, så nu har magen börjat träna upp sig! Bra att du har bestämt dig för att få rådgivning.
  • Ninnnis

Hvidis, vilka namn väljer ni mellan? Så jag vet lite vilken typ av namn ni gillar...

Hur gick det med lokalen till slut förresten? *förvirrad*

• lanovia 08

Tack för tipset.
    Hvidbrud skrev 2009-09-23 12:19:41 följande:
    He he.. Vänta bara, Lanovia. Det är bra att investera i mjukt toapapper...
  • lanovia 08

Ja just det hur gick det med lokalen?

• Hvidbrud

Just nu väljer vi mellan inga namn alls... Det är slut... Det var:
    Nora (hora, går inte),
    Alma (är hon inte),
    Esther (vill inte maken, bara om det stavas med I och det går inte att ha ett barn som heter Ister(band))
    Selma (brossans hund hette selma, semla)
    Det var toppkandidaterna... Sen har vi nog gått igenom allt vad som finns från Rita till Josefin, men inget som lockar. Jag vet vad jag inte vill ha. -ie-namn ex emelie och killnamn som är tjejnamn ex mikaela karla petra... Vad finns kvar då?

Butiken är BORTA!!!! En tjej övertog kontraktet från d. 1 sept. (skrev jag inte det?, nä, jag var nog upptagen av muffin...) Det är så himla sköönt att slippa oroa sig för den skruttlokalen varje gång det börjar regna. Nu ska jag bara hitta en ny lokal till nästa år, men det bekymrar mig inte. Tror att jag bara kommer hyra in mig hos någon, så slipper jag en massa klydd. Kunderna har jag ju redan, så de behöver inte lockas med bra koncept ect. Bara rena lakan och bra behandling.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan