• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

Jag tycker också Ester är kanon fint, men det vet ni väl redan eftersom min lilla tjej här hemma heter det!!

• Fjällbruttan

Hallå
    Surtant har stuckit, jag klämde ner henne under en sten och smacka ner den med en spade! Snabbt och effektivt

Ester är supersött namn tycker jag, kanske måste sno det om det blir en tös

Mannen är hemma.... och jag gillar det... schizofren?? Jag???Nääääää...
    Jag har fått ösa ur mig gallan och mitt humör blir snabbt bra igen, fast vi skulle ha tjejkväll och äta nudelwok, som han avskyr så han fick faktiskt värma rester
    Men imorgon försvinner han över dagen och kanske natten!

Alltså, det som hänt är helt sjukt, och så jäkla långt så det går inte att beskriva här, funderar på om jag ska skriva ner det och lägga på min sida så får ni som vill läsa det, det är absolut ingen hemlis, bara låååååååångt!

Lannovia, läs tidningen jag tipsade dig om, finns mer på nätet på deras sida också!
    Hur du sen gör är ditt beslut, men jag resonerar som så sen jag var så jäkla sjuk när jag väntade Saga och proppades full med mediciner, att det är faktiskt ingen inom sjukvården som vill skada mitt barn. Äter även dagligen medicin för min mage, och så allergimedeciner, och har i alla fall 3 fullt friska barn
    Kramar i massor till dig!

Blomman, vad kul att gyn-mottagningen verkar bra! Hoppas på en liten 2010 hos er   Pyjamasdag låter mysigt, jag och Saga sov 1,5 timme idag i vår säng och bara mös! Vi var het slut sen vi varit och lekt och fikat

Kram till er alla och tack för alla värmande kramar och snälla ord!!  

• Daa

Blommis: bra att du tagit kontakt med gyn. Skönt att de verkar trevliga.

Hvidis: Ester är ett mycket fint namn. Skulle kunna välja det själv åt en lite tösabit, men det är "upptaget" i bekantskapskretsen.

Bruttan: Klämma ner surtanten, det är rätt
    (erkänner att jag är rätt nyfiken på vad som hände) Det låter fint att maken känns som en trevlig prick igen

*försöker hålla uppe tunga ögonlock*

• Daa

Idag upptäckte jag en konstig grej.
    Fick plötsligt en märklig liten smärta strax innanför bröstkorgen på vänster sida. Det kändes som att det nedersta av revbenen hade glidit lite ur läge och tryckte på en muskel. Det har slutat nu, så det är inget jag störs av. Jag kände igen precis den smärtan, så Lilla Hjärnan startade sin process och kom fram till följande: de gångerna jag har känt det där har varit kring ÄL.
    Det måste vara en tillfällighet. Annars är det ju ett jättekonstigt ÄL-symptom. Jag menar, det nedersta revbenet på vänster sida och/eller muskulaturen kring det??

• Daa

Föregående inlägg från mig måste nog betraktas som ett typiskt sånt där spam-inlägg...

• lanovia 08

Oh Hvidis och Blommis spamar tråden. Vad trevligt!

Ester är fint. Trodde inte jag gillade det men ju mer jag säger det ju bättre låter det.

Bruttan, hejja dig! rejäl omgång du gav surtanten verkar det som. Bra att du tycker att det är trevligt att ha maken hemma. Schizo får man vara ibland!

Jag har läst tidningen Bruttan och vet inte om den gjorde varken från eller till, men den lugnade mig nog lite. Vi har ju som sagt tagit beslutet nu (tror jag ) och jag kunde inte se något i artikeln som talade emot det. Jag kommer vaccinera mig.
    Sedan kommer jag nog få leva med att få dåligt samvete när svärisarna säger till mig att inte ta något läkemedel. Men så länge maken står på min sida och han är 100% säker på att jag inte stoppar i mig något som skadar vårat barn så är jag nöjd.

Blommis, vad bra att du ringt gyn. Hoppas så att det kan bli en 2010a hos er. Och duktigt gjort att fixa träningskortet nu är det bara att börja träna.

Nej nu väntar maken och TV-soffan.

• Daa

Och inlägget om spam-inlägg hör väl till den kategorin också...

• lanovia 08

Kroppen är konstig det är allt jag kan säga.
    Vad gör du här??? Tänk om det faktiskt är ÄL. gå o mys med maken.

Daa skrev 2009-10-15 21:07:28 följande:
    Idag upptäckte jag en konstig grej. Fick plötsligt en märklig liten smärta strax innanför bröstkorgen på vänster sida. Det kändes som att det nedersta av revbenen hade glidit lite ur läge och tryckte på en muskel. Det har slutat nu, så det är inget jag störs av. Jag kände igen precis den smärtan, så Lilla Hjärnan startade sin process och kom fram till följande: de gångerna jag har känt det där har varit kring ÄL. Det måste vara en tillfällighet. Annars är det ju ett jättekonstigt ÄL-symptom. Jag menar, det nedersta revbenet på vänster sida och/eller muskulaturen kring det??
Svar på tråden I vått och torrt och väntan