Hallå
Surtant har stuckit, jag klämde ner henne under en sten och smacka ner den med en spade! Snabbt och effektivt
Ester är supersött namn tycker jag, kanske måste sno det om det blir en tös
Mannen är hemma.... och jag gillar det... schizofren?? Jag???Nääääää...
Jag har fått ösa ur mig gallan och mitt humör blir snabbt bra igen, fast vi skulle ha tjejkväll och äta nudelwok, som han avskyr så han fick faktiskt värma rester
Men imorgon försvinner han över dagen och kanske natten!
Alltså, det som hänt är helt sjukt, och så jäkla långt så det går inte att beskriva här, funderar på om jag ska skriva ner det och lägga på min sida så får ni som vill läsa det, det är absolut ingen hemlis, bara låååååååångt!
Lannovia, läs tidningen jag tipsade dig om, finns mer på nätet på deras sida också!
Hur du sen gör är ditt beslut, men jag resonerar som så sen jag var så jäkla sjuk när jag väntade Saga och proppades full med mediciner, att det är faktiskt ingen inom sjukvården som vill skada mitt barn. Äter även dagligen medicin för min mage, och så allergimedeciner, och har i alla fall 3 fullt friska barn
Kramar i massor till dig!
Blomman, vad kul att gyn-mottagningen verkar bra! Hoppas på en liten 2010 hos er Pyjamasdag låter mysigt, jag och Saga sov 1,5 timme idag i vår säng och bara mös! Vi var het slut sen vi varit och lekt och fikat
Kram till er alla och tack för alla värmande kramar och snälla ord!!