• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

Misslyckades just att logga ut. Min plutt lyser grön fast jag är utloggad. Så då loggar jag in på riktigt för att kunna logga ut även officiellt.
    Klockrent.

Tack, lanovia. Ha det så bra du också. Inte många timmar kvar.

• Hvidbrud

Vad gulliga ni är! Glida på sockorna! Får lust att göra det! Känner att det var allt för länge sedan jag var sprallig och impulsiv, blir mest förståndig och trött och fylld av kärlek till den lilla känslor som härskar nu. (även om jag och liten dansade till worldmusic-kanalen på tvn igår. Resultat= hon sov som en stock och jag har träningsvärk i ryggen

• Sonja68

Glida på sockorna *fnissar*
    Det gör jag lite titt som tätt. Vita tubsockar gärna
    I mysdressen. Min man skakar på huvudet.
    Mogen 41-åring he-he.

• lanovia 08

För vi har vårat glada barnasinne kvar, säg har ni erat glada barnasinne kvar.
    *trallar för fullt*

• lanovia 08

Nu har jag nog fått ordning på alla datafiffel och är snart redo att lämna jobbet.
    Hoppas ni alla får en underbar helg.

• Ninnnis

Jajamen, det är ett partytrick han har

Daa skrev 2009-10-16 13:14:18 följande:
    Glida på sockarna? Vilken häftig vovve du har!
  • Ninnnis

Ha det så mysigt i stugan, Lanovia!

Jag har varit och bytt till vinterdäck på bilen, so bring on the snow! Nu ska jag ta en "morfar" innan det är dags att fixa inför invasionen. Kommer nog inte heller vara inne här så mycket i helgen.

och kram till er alla!

• Daa
    Ninnnis skrev 2009-10-16 16:51:19 följande:
    Jajamen, det är ett partytrick han har
    En jättefin hund.

Lanovia: skönt att du slapp lämna jobbet för helgen med ofixat datafiffel hängandes.

Ninnis: ha det fint under invasionen!

*vinkar till alla*
  • Daa

Kom igen! Gördetgördetgördet!

Åh, så mysigt att dansa med liten. *hjärtar den lilla liten*

Hvidbrud skrev 2009-10-16 13:50:52 följande:
    Vad gulliga ni är! Glida på sockorna! Får lust att göra det! Känner att det var allt för länge sedan jag var sprallig och impulsiv, blir mest förståndig och trött och fylld av kärlek till den lilla känslor som härskar nu. (även om jag och liten dansade till worldmusic-kanalen på tvn igår. Resultat= hon sov som en stock och jag har träningsvärk i ryggen
Svar på tråden I vått och torrt och väntan