• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

Det var en skön promenad, men den var nog allt jag hade orkat ikväll.
    Nu blir det ett glas mjölk och sen sov/vilodags.
    *snörvel*

• passionsblomman

Jaaa! Det behövdes efter denna urjobbiga helg. Men uuuuj vad mosig man blir när man gråter riktigt mycket! Helt svidig och svullen. Klorvatten passar dåligt ihop med det. Jag vet dessutom EXAKT hur jag kommer att se ut omorgonbitti. Tur jag inte har någon badrumsspegel!

Ankan80 skrev 2009-10-19 20:47:09 följande:
    Vilken bra kväll Blomman!
  • lanovia 08

Godmorgon alla. idag blev det okristligt tidigt på jobbet, har varit här i 40 min redan. Allt för att få shoppa loss på Ullared senare idag. Undrar just om vi kanske får köpt vårt första klädesplagg till spillevinken idag.

Blomman, att gråta är jobbigare än man kan tro. Känns som 10 träningspass på raken ibland.

Daa, jobbigt med förkylningen. Bra att du lyssnade på Bruttan och inte tränade. Man skall vara rädd om sitt hjärta, det har man bara ett utav.

Bruttan, skall hålla tummarna på torsdag.
    vilken vecka är du i nu? har illamåendet blivit något bättre än?

hvidis, det var mig en tjej med sprut i! vad duktig hon växer.

*kram till alla men en speciell till Ninnis*

• lanovia 08

Blommis, jag glömde. Vad bra att ni fått köpt mattorna nu och att de blev bra. Bortsett från sonens då men då är det bra med öppet köp.

• Ninnnis

*kikar in och tackar för alla kramar*

Era kramar och fina ord värmer ända in i hjärtat! Tack för att ni finns

• Jenny står brud 090801

*Skickar en stor bamse-kram till Ninnis*

Själv har jag varit helt slut efter helgens marknad, men det gick bra så det är de värt. Igår gick jag och lade mig klockan 21 så idag är jag lite piggare.
    Har bestämt mig för att vaccineras idag, eftersom jag har astma är jag i riskgruppen så det blir en vaccination här...

Hinner inte skriva mer nu, men jag kikar ofta in och kollar hur det är med er.

• lanovia 08

Ninnis vi finns här närhelst du behöver oss. *kramar*

Jenny vad kul att det gick bra på makrnaden, då fick du sålt lite antar jag?
    Jag tänkte åka o vaccinera mig imorgon. Nu orkar jag inte väga för o emot längre, nu blundar jag och gör det.

• Villemoa

En STOOOOOOOOR KRAM till Ninnis!!

En kram till Blommis också som haft en jobbig helg. Bra att ni kunde prata ut!

Lanovia: låter som en mycket mysig helg!

Hvidis: *fniss* bajsar tre meter....♥ prinsessan

Bruttan: nä nu får illamåendet ta och försvinna!! Fy vad jobbigt!! Vilken vecka är du i nu?

Daa: krya på dig!

Ingis: HURRA för att du har dator igen!!

Själv är jag och Moa förkylda, vår kära man och far har smittat oss. BLEH!!!

:-P till alla

• Fru E

*smyger in och viskar till Ninnis KRAM och smyger snabbt ut igen, smygläsaren som följt er sedan start*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan