• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Godmorgon!
    *börjar dagen med att ge Bruttan en stor kram inför dagens NUPP*
    Som jag tror och hoppas kommer gå kanon.
    Förstår att det måste vara jobbigt att lämna lilltjejen, men en middag med maken, det är inte fy skam.

jag känner mig helt slut idag. Gjorde inget fysiskt jobbigt igår kväll men tydligen psykiskt. Pappa är ju här o hjälper oss göra om badrummet. Och det skall verkligen göras från noll, en vägg skall rivas och allt skall byta plats. Så igår satt vi och skissade och flyttade runt alla inredning (på papper vi bar inte fysiskt runt det) tills dess att vi fick något som såg bra ut. Tror vi testade alla möjliga o omöjliga varianter. Nu får skissen vila till ikväll så får vi se om det fotfarande ser lika bra ut då.

appropå föräldrarna så är även deras valp här. Som faktiskt är så gott som rumsren för utom när de tvåbenta missar att han försöker säga till oss att han vill ut. Ena gången resulterade detta i att han sprang ner för trappen och kissade på vårat tält (som ligger i ett hörn och borde blivit ihopvikt för ca 2 mån sedan). Där fick vi vårat straff för att vi inte hade lagt undan tältet. Tror vi fick rent det, men snacka om att pricka rätt ställe för sina behov.

• lanovia 08

Förresten måste berätta vad mer jag gjorde igår. Jag köpte garn för att sticka sockar och en kofta. Så igår började jag på första sockan till lilla spillevinken. Tror de kommer bli så sköna att få ha på sig i februari i när det är kallt.
    jenny tror du har smittat mig i all din tillverkning.

• lanovia 08

Bruttan, hmm intressant beteende av din svärmor. Vi sa ju för ett tag sedan att föräldrar är bra på att göra en irriterad.
    Fast jag måste säga att svärisar är ytterligare ett kapitel för sig.

• lanovia 08

Förresten så fick jag också ont i armen av vaccineringen. jag var ju så "kaxig igår på dan". men sedan kom värken smygandes, nu kan jag inte lyfta armen särskilt högt.
    Hur går det får dig Jenny?

• passionsblomman

Godmorgon!

Eller, god och god...jag kunde INTE sova inatt, så jag borde sova nu egentligen, men nu har jag ju stigit upp ändå.

Kaffe....*tassar iväg genom huset*

• Jenny står brud 090801

Går inte så bra för mig, gör så jääävla ont. Har knappt sovit i natt heller. Sjukskriven idag, känns trist och tramsigt att behöva vara hemma för att man tagit en spruta. Mitt onda kom nästan direkt efter, men blev värst under natten... sen har det suttit i. Tyckte de tog sprutan så högt upp, liksom i axeln. Gjorde de de på er oxå?
    Sen blir jag så rastlös, kan ju inte göra någonting. Inte ens sova. Har ni ngt tips på vad man kan hitta på med en arm?

Bruttan: lycka till.

Lanovia: kul att jag smittat med stickningen

lanovia 08 skrev 2009-10-22 08:11:57 följande:

Förresten så fick jag också ont i armen av vaccineringen. jag var ju så "kaxig igår på dan". men sedan kom värken smygandes, nu kan jag inte lyfta armen särskilt högt. Hur går det får dig Jenny?
Svar på tråden I vått och torrt och väntan