• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Hej EA och tack för kramen! Jag kikar in lite i "er" tråd ibland, så jag har allt lite koll på dig också Jag har inboxat dig.

• Ninnnis

För övrigt blir jag alldeles rörd över hur mycket omtanke det finns här i tråden. Kramar, tröst och fina ord från er gör att allt känns lite mer hanterbart. Tänk att människor man inte har träffat irl (vissa har jag ju iofs träffat) kan betyda så mycket!

• passionsblomman

Det skriver jag under på, fast omvänt!
    Utan er vore det inte så roligt alls!

Ninnnis skrev 2009-10-20 14:33:34 följande:
    För övrigt blir jag alldeles rörd över hur mycket omtanke det finns här i tråden. Kramar, tröst och fina ord från er gör att allt känns lite mer hanterbart. Tänk att människor man inte har träffat irl (vissa har jag ju iofs träffat) kan betyda så mycket!
  • Hvidbrud

*kramar om en extra gång* här har du kramar ioändlighet att hämta ut!
    ammar och skrivar samtidigt... det är en konst. maken skulle få frispel om han såg mig! hon sover och suger lite när hon vaknar till. trr det blr att lägga henne i vagnen och gå en runda.

fisk... gott! men läskigt med en hel påse döda fiskar när man är gravid. blä!

• Fru E

Ninnis-utan trådvännerna hade jag inte klarat mig så här långt i barnverkstaden

• Daa

God morgon!

Håller med om att trådvännerna är ett stort stöd. Barnverkstaden kan få en att känna sig så väldigt utsatt och ynklig. Om det inte flyter på så bra...

Känner mig besynnerligt nere på morgonen *sniff*, om än lite nöjd: har lyckats sova hyfsat hela natten utan sån där beroendeframkallande nässpray (dags att dra igång positivt-tänkande-projektet igen. Det är så lätt att glömma av det )

Hoppas ni får en fin dag.

Kram.

• Fjällbruttan

Godmorning ladies!
    Här är en som snart ska sova en stund....
    Min man slog mig tre gånger i natt... och knuffade ut mig på kanten av sängen.. snart köper jag en egen säng, mannen är helt vild på nätterna, dock inte så där roligt vild.. Mest bara till besvär.......

Har tagit vaccinet idag på morgonen, så nu är det gjort!
    i eftermiddag lämnar vi lilla byn för att bege oss till Umeå och spec.mödra, vi ska ju göra NUPP i morgon, vilket just nu känns superläskigt!

Hoppas att alla får en fin dag!

Kram

• Jenny står brud 090801

Hej tjejer.
    Här sitter jag och försöker skriva, dock med en hand. Var och tog vaccin mot svininflensan igår, och idag kan jag inte röra min arm. Inte sovit något inatt för det har gjort så ont Nu ska jag strax försöka ha en lektion, inte lätt att ha träslöjd när man inte kan använda ena armen.

• Daa

Bruttan: håller alla tummar för att testerna ska gå bra. *stoppar om en tupplurande Brutta med en härlig filt*

Jenny: jobbigt att du fick sådär ont. Kunde inte heller sova första natten efter sprutan (eller rättare sagt vaknade jag så fort jag lade mig på den axeln), men armen var iaf någorlunda brukbar. Lustigt, en del som fått sprutan har inte haft någon smärta alls i axeln.
    Hur gick det med lektionen?

Det går sådär med det positiva tänkandet. Gör ett nytt försök: Åh, hurra! Jag kan andas genom näsan utan problem!

Åh, hurra! Köpte en god sallad till lunch!

Åh, hurra! Mitt jobb är kul (fast just nu är det mest jobbigt, har inte energin för det riktigt).

Åh, hurra! Imorgon kan vi säga att det är fredag imorgon.

Nu är det färdigvilat för den här gången.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan