• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Blommis vad bra att ni fått pratat ordentligt och tatt ett bra beslut TILLSAMMANS, känns alltid bättre. *torkar Blommis tårar och kramar om*
    jag önskar jag hade massa klokt att skriva till alla dina känslor men jag tycker Hvidis lyckades bra, så läs hennes inlägg en gång till.

Daa, hur har du det? Hur går det med förkylningen?

Bruttan, alltid bra att hotas lite. usch för surtanten, men vad gör man när hon kommer på besök? Bara att agera ut så hon lämnar fort som attan.

• Hvidbrud

Min lilla rackare väger 5920g och är 58cm! Och bajsar 3m! Lyckades träffa amningsstolen inatt... Det ni! (och yllefilten..) Tur att man kan skratta åt det

• Daa

Hvidis: bra tryck hos prinsessan.

Lanovia: jo tack, min förkylning mår strålande. Börjar bli ganska less på den nu. I flera veckor har jag kunnat glädjas åt att jag börjat känna mig bättre bara för att nästa dag känna mig sämre igen. Idag blev det sämre och nu funderar jag allvarligt på att träna aerobics ikväll bara för att vara tjurig. Får se vart förkylningen är på väg. Vanligtvis blir man ju ganska risig för att senare bli helt frisk, men den här verkar inte kunna bestämma sig.

Det ska bli så spännande att se vad Spillevinken är för en!

• Daa

Kad idte säga "edd". Tusad, försöker iged. Kad idte säga "edd".

Eeeeeennn! Har jag svårt att säga... *surar*

• Daa

Insåg att det går alldeles utmärkt att använda "n"-tangenten, fastän bokstaven är svår att uttala just nu.

Funderar hur jag ska göra med aerobicsen. Skulle vilja gå ikväll, men det känns dumt att göra det när jag inte kan andas i ordning. Hittar ingen vettig sida på nätet som en gång för alla klargör om träning är skadligt eller inte vid förkylning.
    Just nu säger kroppen att den är jättetrött, så kanske skulle jag lyssna på den och krångla på mig reflexvästen och gå en promenad istället.
    Men jag känner mig så mjäkig då...

• Fjällbruttan

Daa... sitt still ryter surtant!!!
    Jag har faktiskt tränarutbildningar i bagaget, man sk INTE absolut INTE träna med infektion i kroppen!!! Då jävlas man med hjärtat!

Och så funderar jag på att köpa en sån där stor slägga och dunka på surtanten med, ni vet som finns på tivoli när man ska dunka ner grodor.... eller om det är mannen som är en groda som ska dunkas ner, kan inte riktigt bestämma mig....
    Tror det har med hormoner att göra
    Dessutom är jag ett nervvrak, på tosdag ska vi göra NUPP och jag inser att vi kanske får veta att allt inte är så bra som man vill.. fasar!

Hvidbrud, det är go i den lilla tösen Full fart minst sagt och växer så det måste knastra om det!

Blomman, skönt med bra samtal, hoppas det smittar hit....
    och härligt med mattorna
    Själv har jag just köpt en fåtölj och en fotpall...hrmm var därör jag möblerade om i helgen, för att överbevisa att det visst rymdes, bara hans äckelfula fåtölj försvinner

Ninnis, megakramar!!!!

• Ankan80

Tusen o åter tusen kramar till Ninnnis!!!!

• Daa
    Fjällbruttan skrev 2009-10-19 19:00:16 följande:
    Och så funderar jag på att köpa en sån där stor slägga och dunka på surtanten med, ni vet som finns på tivoli när man ska dunka ner grodor.... eller om det är mannen som är en groda som ska dunkas ner, kan inte riktigt bestämma mig....Tror det har med hormoner att göra
    Ska hålla tummarna på torsdag.
  • Daa

Men en liiiiten promenad måste jag nog ta, för det kryper i kroppen. Och jag ska ha mössa, halsduk och varma skor.

Fjällbruttan skrev 2009-10-19 19:00:16 följande:
    Daa... sitt still ryter surtant!!!Jag har faktiskt tränarutbildningar i bagaget, man sk INTE absolut INTE träna med infektion i kroppen!!! Då jävlas man med hjärtat!
  • passionsblomman

Jag har köpt mattor, lämnat sonen på handbollsträning och själv bubblat i relaxpoolen på badet alldeles intill medan sambon svettades i gymet.
    Det sved som DEN i ögona, för jag hade ju grinat så mycket och satte ändå i linser för att kunna se något i badhuset. AJ!

Handlat lite middagsmat och sånt har vi också och lite fikabröd slank visst ner i korgen också...

Mattan vi valde till sonens rum måste bytas. Det blev inte alls bra.
    Annars känns hela mattgrejen BRA och jag fick drygt 2000 i rabatt också, sådetså.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan