Okej, först av allt: KRAAAAAAAAAAAM Ninnis!
Babbla i tråden måste vi inte, men krama dig i tråden är en nödvändighet! *kramar igen, långt och varmt och länge*
För det andra: Nu har jag gråtit utan att kunnahejda mig av och till sedan i lördags eftermiddag och idag gick sonen till skolan så då kunde det bli full fontän.
Sambon däremot är ledig idag vilket innebar att vi kunde ta vårt snack på förmiddagen här. Det känns mycket bra och det har varit ett samtal, inte ett gräl.
Lanovia-jo, jag hittade mattor till salen och det var inte ens planerat eller så. Och det är äkta handknutna mattor från Pakistan, så de kostar inte gratis. I vår familj är vi inte vana att spendera, så det hisnar för oss båda med allt vi handlat senaste månaderna, med soffa och allt.
Samtidigt VILL vi ju göra ett hem av vårt hus och inreda det.
Nu har vi kommit fram till att mattorna är en investering och en sak man har kvar hela livet (om man vill) och dessutom är det mindre än vad många betlar för semester etc.
OCH de passar som en smäck och rummet blev så fiiiint. Så nu köper vi dem!
Framförallt gör VI det, och inte att jag tjatat mig till det eller pressat fram något. Det var viktigt för mig. Jag vill inte senare få äta upp att sambon inte står fast vid beslutet.
Bruttan, detsamma för sista raden och JA varna oftare inför middagarna tycker jag!