• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

Det låter klokt att släppa in dem.

Himla drygt med indianerna, men förhoppningsvis kan de komma fram till nåt vettigt på VC.

Och snart höstlov! Åh, så skönt för dig.

Jenny står brud 090801 skrev 2009-10-20 12:09:23 följande:

Tack för att du frågar Daa. Allt är bra med mig annars, förutom att jag är trött. Men det beror säkert på att det varit fullt upp nu ett tag. Men bara 3,5 dag kvar till höstlovet, så det ska jag nog klara av Fortfarande inga indianer, men det hade ni inte väntat er heller va? Inte jag heller faktiskt, har börjat ge upp hoppet på att de ska komma av sig själva nu Men ska höra av mig till VC i veckan nu, för nu har snart den tiden gått som läkaren sa att jag skall vänta.har läst era inlägg, men hinner inte kommentera nu. Står 17 st elever i åk 8 här utanför och väsnas, borde nog släppa in de nu...
  • Fru E

Daa-ahh så då har du redan "koll" på mig *skäms i förväg och tar lunch*

• Daa

Nja, koll och koll...
    Se så, inte skämmas. Det blir ju så när folk smyger omkring och inte vill ta plats.

EA&MJ skrev 2009-10-20 12:13:42 följande:

Daa-ahh så då har du redan "koll" på mig *skäms i förväg och tar lunch*
  • Daa

Så du tar lunch, EA&MJ? Smaklig måltid.
    Jag börjar jobba igen. Officiellt för en minut sen. :-P

Två minuter sen.

• Daa

En sån skulle det vara... Ska man inte vara extra alert när man fått mat? *suckar*
  • passionsblomman

EA! Tjabba! Vaddå "stör"-dumheter, själv försöker jag hänga med i båda...med halvdan framgång i den ena ibland, för jädrar i min låda vad med sidiór det blir på en dag där!

*kramar Ninnis extra oxh innerligt idag med*

Bruttan, jag tar din fiskpåse! *avundsjuuuuuuk*

Jenny, vad kul att marknaden gick bra! *svär åt indianerna*

Lanovia, ha det riktigt bra i Ullared! *sopar upp lite på golvet efter datorns död*

När ska män och datorer och annat otyg lära sig : BRÅKA inte med en gravid kvinna!

Jag sov halva dagen idag!

Helt slut egeter allt gråtande och pratande och dålig sömn i helgen. Jättekonstigt är det att vakna så sent, men det var nog precis vad jag behövde.

Kattunge någon?

Hvidis, 3 meter är en ansenlig sträcka för en sådan liten rumpa.
    Har sett fenomenet förr och man tror knappt sina ögon.

Nu vet jag att jag glömt något jag skulle säga till någon...men men....

• Fjällbruttan

Vassego´Blomman... klarar inte ens att tänka på att äta fisken, rätt udda eftersom jag älskar fisk och skaldjur just nu.... men detta var för äckligt

Skönt att du fått sova ut, man brukar vara tok-matt efter en sån rensning, kanske det släpper ännu mer i dina muskler nu!
    Kramar om lite extra!

• Fru E

PB-ödmjuk bör man vara när man klampar in

• passionsblomman
    Jaaaa, annars kan någon tant eller längtande kvinna få ett frispel på en och då blir det avstängningar och otrevligheter har jag märkt...

EA&MJ skrev 2009-10-20 13:13:26 följande:
    PB-ödmjuk bör man vara när man klampar in
Svar på tråden I vått och torrt och väntan