• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Tjohooo för en gångs skulle lyckades jag. Inlägg 3200!!! Inte lika häftigt som jämt tusental men ändå!

• lanovia 08

Daa vad bra att du känner dig bättre idag, både hälsomässigt och glädjemässigt.
    Hoppas du får något gott att äta. här är jag full i magen av ärtsoppa och pannkakor. *klappar förnjöt magen*

• lanovia 08

blommis jag önskar så att jag kunde trolla till en veckas vila för dig och din familj. Det hörs att du behöver det och det är ju inte så konstigt som du har legat i det sista. du skulle må gott av en veckas time-out.

• lanovia 08

bara jag här nu???
    Ninnis du gömmer dig väl inte under täcket igen??

• lanovia 08

Jaja jag får la jobba lite då...

• Ninnnis

Nej då, jag bara jobbar lite

lanovia 08 skrev 2009-10-22 11:52:09 följande:

bara jag här nu???Ninnis du gömmer dig väl inte under täcket igen??
  • Ninnnis

Blommis, jag kan bara tillägga att jag är totalt värdelös på matte och logik men hyfsad på språk och ord... Jag anmälde mig till HP en gång men skrev det aldrig. Jag minns inte riktigt men jag har för mig att jag kom in på utbildningen innan provet, därför kändes det onödigt att skriva det.

• Daa

Kyckling med lite röra och ris.
    Gott var det. *mätt och belåten*
    Vad får du själv?

Ninnnis skrev 2009-10-22 11:58:54 följande:
    Skönt att du mår bättre, Daa! Vad blev det till lunch?
Svar på tråden I vått och torrt och väntan