• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

vad hände med Ingis som fått tillbaka sin dator? Trodde ialla fall att hon skulle bli liiite mer aktiv då även om lillBella tar tid.

Fru Bygg, hur har du det? Går det bra med lilltjejen?

Allmän efterlysning efter alla som håller sig borta!

• lanovia 08

Det var väldigt vad städinspirerat det var här idag. Jag vill inte ens tänka på hur det ser ut hemma just nu när pappsen rivit i badrummet.
    vi försöker städa en gång i veckan ofta blir det söndagar. jag dammar (för det påstår mannen att han inte kan ???) och han dammsuger. Tvättar golv görs vid behov, tvätten fixar vi gemensamt och likaså mat.

Trevligt med lite fart i tråden idag, har varit vädligt lugnt det sista.

• lanovia 08

Ninnis och EA va snällt av er att dricka ett glas vin åt mig.

Har du varit på ladies night förrut eller är det första gången EA?

• lanovia 08

Och vad är det för paprikahemlighet det smusslas om här??

• passionsblomman

Ja vad ÄR det som menas när EA "beställer paprikor" på sitt jobb!

Inte är det paprikor iallafall och nu har jag varit nyfiken skitlänge!

• Fru E

Paprikorna som jag har ansvar för är av varierande färg, form och kvalité

Mötet gick övre förväntan då det var representanter från en annan ort som jag träffade och inte den besvärliga som jag trodde *puh*

Lanovia-jag gick första omgången av Ladies Night med men det var några år sedan. Nu blev det en plats över och biljetterna var billiga plus att det är roligt att komma ut någon kväll bara tjejerna och ha trevligt. Inte ofta numer man går ut på helgen när man börjar bli "gammal"

• Daa

Hejhej.
    Nu har ni skrivit sådär mycket igen... (det är ju kul, iofs )

EA: skönt att mötet gick bra. Det är lite väl spännande när man har anledning att vänta sig att den man kommer att träffa är den besvärliga typen.
    Det gick inte så bra med mitt positiva tänkande igår. Jag lät mig istället gå och deppa omkring och emellanåt fräsa sarkasmer åt dem som kom i min väg. Däremot lyckades jag vara en ängel när jag bråkade med chefen. Han bad om ursäkt för att han överreagerat Nån gång på kvällen var ledsamheten som bortblåst. Kan inte ta åt mig äran för det dessvärre.
    Vid andra tillfällen, däremot, har Aktivt Positivt Tänkande brytit dåliga trender. Det var inte så länge sen jag än en gång var nära att deppa ihop över mitt MA, men det gick att bryta.

*tar plats i sanden för att vissla en stump för EA*
    (har f ö inte helt koll på det där med paprikorna... )

*vinkar till Ankan*

Ninnis: det är kul att du är här! *kramar*

Det var mer jag skulle skriva, men det stillnade i huvudet precis.

• Daa

Hmm... nu har jag ju all chans i världen att spamma tråden.

• Daa

Synd bara att tankeverksamheten är i det närmaste stillastående och huvudet tungt. Fysiskt också.
    *gäspar så det knakar*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan