• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

AAAAAAH!!!! Men säg då!!! *hoppar upp och ner*

Ninnnis skrev 2009-10-22 14:53:41 följande:
    Jag vet! Jag listade faktiskt ut det innan jag fick veta det *mästerdetektiven ninnis*
  • passionsblomman

I min Farmors gamla fina hattask ligger flera olika pälkragar och små minkar eller vad det är och de är alldeles riktiga!
    Jag har dem här hos mig. Och hennes gamla kaninpäls också. Den är hur skön som helst.

Ja, nu får du vara tillbaka. Det går inte an att ha dig någon annanstans ensam under någon filt!

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-10-22 15:43:17 följande:
    efterstädningsspam!
    Går du på städendorfiner Blommis ? Du verkar så upprymd och energisk Det är nästan så det smittar av sig...
  • passionsblomman

Det kanske var något jox jag andades in i förbifarten... Ammoniak eller så, det piggar ju upp de där tyngdlyftarna iallafall!

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-10-22 15:53:18 följande:
    Det kanske var något jox jag andades in i förbifarten... Ammoniak eller så, det piggar ju upp de där tyngdlyftarna iallafall!
    Aha! Där har vi det.
    Själv ska jag åka hem och laga mat och pyssla om lilltjejen som hade ont i magen i dag. Hon är hemma med pappsen och myser och spelar memory och äter glass.
    Skiter nog i kören utan tar hand om henne och lite tvätt istället.
  • Sonja68

Ska bara ta ett sista ryck med fakturorna på jobbet först. Men det är sååååå seeeeeegt idag!

• passionsblomman

Här är det dags att fixa lite mat åt sonen som strax ska gå på innebandyträning igen med storkillarna.

Eftreåt ska det väl vara kvällsmacka och thé om jag känner honom rätt. Sedan är pappa hemma och då är det ju dammsugning och poff så är dagen slut!

• lanovia 08

Vi är glada över att ha dig tillbaks!

Ninnnis skrev 2009-10-22 14:57:06 följande:
    .Och förresten, det är skönt att vara tillbaks hos er!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan