• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

Sonja (råkade skriva Sonja med Z: hihi, det såg tufft ut . Kanske vore nåt för vår Sonja): hoppas tösen mår bättre nu.

• Daa

Fortsätter med spamningsförsöken...

*gäspar så att ögonen tåras*

• Daa

*börjar inse att det inte är någon större idé*

God natt, vänner!

• lanovia 08

Blev inspirerad av dagens diskussion om pappershögar eller snarare papperskaos så jag tänkte betala räkningar och sätta in gammalskräp i pärmen alternativt slänga.

vi har äntligen fått lite lugn o ro i huset. Lilla valpen har inte så lätt för att låta stora hunden. så det blir riktigt livat mellan varven. Händer att vår hund tittar på mig förvivlat och bara ber om hjälp.
    Men däremellan kastar hon sig in i leken. Är så kul att se för det är inte länge sedan hon var den lilla hunden som plågade föräldrarnas förra hund. Ombytta roller kan man säga.

• Jenny står brud 090801

Pratade med vc innan om mina indianer. Ska ringa på morgonen på måndag och försöka få en akuttid. Känns bra, bara hoppas att de tar de på allvar där sen oxå.

Läser vad ni skriver, men har svårt att skriva. Så jag är här och tänker på er även om jag inte kommenterar.

• lanovia 08

vad bra att du ringt dem. Hoppas det går bra på måndag.
    Hur går det med armen då?

• lanovia 08

Ea, ja det är kul att komma ut ibland. dock är Ladies night inget för mig även om många gillar det. Jag har bara varit på det en gång och höll ärligt på att få krubb både framlänges och baklänges. Det är nog helt enkelt för mkt tjejer på samma plats för mig.

• lanovia 08

Nu har pappershögen minskat betydligt. *klappar mig själv på axeln*
    skall nog sätta mig och sticka nu.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan