Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Hoppas allt går bra och att ni kommer fram till något bra.

passionsblomman skrev 2009-10-27 18:44:02 följande:
    JA!!! mer plussitiv närvaro! I hela tråden tycker jag gott.Apropå det så ska jag till Gyn här i staden imorgon.Jag hoppas de är bra och duktiga där och att jag kan komma fram till vad jag vill framöver. IVF känns som ett stort steg.
  • lanovia 08

Vad bra att du kom ihåg att fråga för det tänkte jag på för några dagar sedan.

Skönt att det ändå går ok för er NInnis, hoppas det går över för honom.

Tänk att tom svintotanten kunde vara trevlig. Skönt att spolningen är gjord och det verkade bra.

passionsblomman skrev 2009-10-27 19:08:42 följande:
    Just det! Du, hur har det gått med lilla vovvens illamående och bilfärder förresten?
  • lanovia 08

Sur som en ättika! Tror Bruttan har lyckats skicka hit surtanten.
    Som ni kanske har märkt så är till 99.9% mannen det bästa jag har. Men just för stunden ligger han inte jättehögt ikurs. Men jag känner att ilskan börjar rinna av mig så har han tur så är jag lite mindre grinig när han kommer hem än vad jag var när han åkte.

Daa skrev 2009-10-27 20:07:38 följande:
    Hej lanovia! Hur känns det nu?
  • lanovia 08

Vi är nog inte ens osams. Det är bara jag som är arg arg arg!

Ninnnis skrev 2009-10-27 20:20:17 följande:
    Lanovia, jag känner igen det där med att vilja sälja maken billigt ibland... Hoppas ni snart blir sams igen!
  • lanovia 08

bara hon inte har lyckats för väl med detta med tanke på hur tyst hon varit sista dagarna.

Sen vet jag inte om jag vill göra mig av med surtanten just nu. Iof gillar jag inte att vara sur men jag tycker faktiskt att jag har rätt till det idag, för en gångs skull.

Daa skrev 2009-10-27 20:22:06 följande:
    Fast du kommer väl ihåg Bruttans metod för att göra sig av med surtanten?Det var nåt med en spade och en sten...*kramar*lanovia 08 skrev 2009-10-27 20:12:08 följande:
  • lanovia 08

Jag måste bläddra tillbaka lite tror jag för jag har helt missat vart matten kom in i bilden. I love matte.

Blommis jag vill iof inte sälja min man inte ens på låtsas. Jag vill bara att han skall lära sig tänka lite. Jag orkar inte vara den som ständigt skall vara förståndig och tråkig.

Ojoj P.S I love you den såg jag i våras när jag var ensam hemma en helg. oj vad jag bölade. mannen råkade ringa mitt i det och fråga vad jag gjorde. Jag kunde knappt svara honom, ser på film fick jag nog snyftat ur mig på något vis.

• lanovia 08

Instämmer!

Ankan80 skrev 2009-10-27 20:28:03 följande:
    Va skönt att det gick bra Ninnis, men det verkade vara en läskig upplevelse....
  • lanovia 08

Tecken från ovan skulle vara trevligt ibland.
    Tycker absolut att du borde bli miljonärska.

passionsblomman skrev 2009-10-27 20:13:21 följande:
    Tack Lanovia, ja jag hoppas det kommer någon känsla att landa i så man kan besluta sig för något.Eller ett "tecken i skyn" typ tt jag vinner på postkodmiljonären så inga ekonomiska aspekter alls finns i det hela. Skulle det inte klä mig att vara miljonärska sådär sju gånger om?
  • lanovia 08

Tycker förövrigt djur verkar ha en alldeles för stor tendens till att spy o kissa på helt fel ställen. istället för att t.ex. bara pricka golvet så är mattor en alldeles för stor favorit. eller varför inte ett tält som ligger och väntar på att bli ihop vikt?
    passionsblomman skrev 2009-10-27 19:24:20 följande:
    Vad bra att han inte verkar lida av det Ninnis! Då är det säkert ingen fara. Fast opraktiskt förstås. Ni kan ju inte gärna be honom kräkas i en påse...
  • lanovia 08

Ja jag skall nog göra det. Nu måste jag lämna er och ta hand om hunden lite.
    Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa. Förhoppningsvis är jag på trevligare humör nästa gång jag loggar in.

Daa skrev 2009-10-27 20:36:11 följande:
    Nå, men då så. Låt henne hänga hos dig en stund tills du blir less henne. Surtanten alltså lanovia 08 skrev 2009-10-27 20:27:07 följande:
Svar på tråden I vått och torrt och väntan