Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

ingenjörsbruden skrev 2009-10-28 10:54:42 följande:
    Idag har jag o maken skakat hand på att vi ska ha sex....hahhahahaah
  • lanovia 08

Kan tänka mig det

Hvidbrud skrev 2009-10-28 10:29:30 följande:
    bebisar också... lanovia 08 skrev 2009-10-27 20:40:08 följande:
  • lanovia 08

Ingis, du skriver så klokt och du har så rätt. Är bara inte alltid så lätt att få in det i denna hjärna.
    Om maken t.ex envisas med att ge sig av på sin träning och pappa skall bära gipsskivor då har jag väldigt svårt att sitta o se på när han jobbar för oss och ingen av oss gör något för att hjälpa till. Visst jag fick hjälpa honom öppna ytterdörren varje gång han passerade, tjoho dagens insats!

• lanovia 08

Har också tänkt på ett halsband men vågar inte riktigt. Tänk om kedjan lyckas gå av och jag står där utan mina kära ringar.

Ninnnis skrev 2009-10-28 09:47:12 följande:
    Så bra skrivet till Lanovia, Ingis!Lanovia, kan du inte köpa en lång kedja eller halsband som hänger ner på magen och hänga ringarna i? Lite som en gravidpingla, fast ringar?
  • lanovia 08

Jo jag vill minnas att denna pergon har viss effekt på homonerna och humöret efter vad ni skrivit här.

Det är bättre idag, men fortfarande nära till tårarna för minsta lilla. Era inlägg här får mig att börja böla.

jodå maken försökt allt men det finns tillfällen när hjärnan blockar.

Ninnnis skrev 2009-10-28 08:53:45 följande:
    Lanovia, söta vännen! Jag förstår att det bara rinner över ibland, och hormonerna hjälper ju inte direkt till. Jag minns ett par praktfulla Pergo-bryt jag hade...Känns det bättre idag?Jag behöver förmodligen inte tala om för dig att du varken är ful eller oattraktiv, det har säkert din fina make redan gjort. Däremot kan jag bara infilka att i mina ögon (och många andras) är en gravid kvinna något av det vackaste som finns... Kram!
  • lanovia 08

*kramar Sonja tillbaka*
    Stackars lilla tjej. jobbigt att ni inte fått sova så mkt. Hoppas febern går ner snart.

• lanovia 08

*kramar Hvidis tillbaka*
    Jo detta humör är väl bara att bli vän med...

• lanovia 08

Nu måste jag äta och sedan har jag nog rätt körigt i em men hoppas hinna hit mellan varven.

• lanovia 08

Underbart uttryck Ingis.

Förresten måste jag säga att jag också gillar helig graal. och att man som helig inte behöver renovera och allt annat kloka ni skrivit idag. Ni är guld värda och jag skall verkligen försöka ta till mig allt detta klokt.

Hvidbrud skrev 2009-10-28 12:16:09 följande:
    kutar tusan....
  • lanovia 08

Ingis lycka till hos läkaren idag, det kommer säkert gå kanon.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan