Ninnnis skrev 2009-08-27 11:12:11 följande:
*försöker äta gröt med en hand medan jag klappar en sovande vovve som ligger i knät*
Hihihi det där hade jag INTE klarat av utan att ha gröt över hela mig OCH hunden!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Djupt imponerad!
Ja..hur känns det för mig...eeehhh...bra...stabilt...nervöst....eeeehh ja jag vet inte!
Vågar inte riktigt slappna av....men till helgen ska jag verkligen känna efter...
Reflekterade igår över att JAG ska bli mamma...eeehh ojdå...hur ska detta gå? Hmmmm....nåja...det löser sig nog...eehhh...JAG som brukar vara kontrollfreak...hahahaha...nåja det blir spännande....men tror att jag är så lugn pga att maken är så nervös/stressad med husbygget, sitt jobb o bebisens ankomst....HAN har nerverna utanpå....o har han det så behöver ju inte jag ju
Ankis: Nässprayavvänjning e inte roligt...jag köpte en nässpray med olja...sesamolja...o det gick rätt bra....så under graviditeten har jag lyckats undvika nässpray...men nu är min rhinocort slut (har börjat svälla i slemhinnorna igen) så igår tog jag Otrivin igen....å så gott jag sov! Farligt!
Hur mår Daa idag?
Idag blir jag bjuden på lunch av chefen tillsammans med kollegorna!