• Alexxxi

NI som ska HA favors?

Undrar om nån mer än jag överväger att ha favors att ge sina gäster? I så fall har jag ganska gulliga på mitt galleri om ni vill få lite inspiration?

Sen finns det klart en massa annat att välja på.
    Men ni som ska ha vad betalar ni för era och ger ni till ALLA eller en till varje familj?

• Svar på tråden NI som ska HA favors?
  • mica82

vi har bestämt om vi ska ha sådana än men ska vi ha det så kommer de få geléhjärtan eftersom att jag och min sambo varje gång vi köpt smågodis köpt 2st gelehjärtan som vi pussar på och ger varandra. urfånigt ellerhur? haha! men det har blivit till en grej
    dom där stolarna du hade på bild var ju söta. vart hittade du dom. finns dom i silver?

• Alexxxi

Nawww va gulligt!! Inte fånigt alls, det dan handlar om kärlek och då ska det va mkt kärlek i allt man planerar=)

Ja visst finns dem i silver! Och dem i silver e lite finare t.o.m tycker jag, men vårt tema kommer troligtvis va guld.

Får man länka här eller ska jag länka i din GB?

• Moirie

Vad söta de var! Ge oss en länk!

• X50S

Vi köpte jordgubbar doppade i mörk choklad från Österlen och virade in i finare plastfolie och satt fast placeringskorten där i.

Vi hade ju ett bröllop på Gotland med både skånska och gotländska influenser.

• Sommarbrud2010

Vi har inte bestämt oss angående favours ännu men utifall att vi har det så kommer det nog att vara choklad eller nått annat gott. Mest skulle vi nog ha det för att det skulle bli en festlig dukning. Är väl medveten om att många glömmer/struntar att ta med sig sina favours hem så då vill jag inte lägga ner för mycket på det. Kan vara kul som en liten rolig detalj.

• Alexxxi

Det är ju oxå en fin idé=)

X50S skrev 2009-08-21 11:52:23 följande:
    Vi köpte jordgubbar doppade i mörk choklad från Österlen och virade in i finare plastfolie och satt fast placeringskorten där i. Vi hade ju ett bröllop på Gotland med både skånska och gotländska influenser.
  • Alexxxi

Då finns det nog lite mindre grejjer att välja på på dem här siorna jag har länkat till. Istället för att köpa askarna alltså.

Sommarbrud2010 skrev 2009-08-21 11:52:33 följande:
    Vi har inte bestämt oss angående favours ännu men utifall att vi har det så kommer det nog att vara choklad eller nått annat gott. Mest skulle vi nog ha det för att det skulle bli en festlig dukning. Är väl medveten om att många glömmer/struntar att ta med sig sina favours hem så då vill jag inte lägga ner för mycket på det. Kan vara kul som en liten rolig detalj.
  • Sanniis

Vad fina de askarna var!

Vi har efter många om och men bestämt att vi ska ge favors till våra gäster. Främst för att jag tycker att det är en fin detalj i dukningen

Vi ska ha vita askar med silverband om. I dem ska vi ha alladin- chokladhjärtan samt små rosa och silvriga chokladhjärtan. Får se hur mkt som får plats, de brukar ju vara rätt små de där askarna.

• Tess80

Jag såg att jag hade samma "favor askar" som du hade en bild på i ditt galler i Alexxxi. Det är brudparet i papp =) Dom är jättesöta!

Vi gav askar till varje vuxen som kom. Till barnen så hade vi en stor skål med lösviktsgodis istället.

Vi hade "just married" godisar i gåvoaskarna, det var uppskattat

Tyvärr kommer jag inte ihåg summan av allt, men det var iaf. värt det hi hi!

Svar på tråden NI som ska HA favors?