• Alexxxi

NI som ska HA favors?

Undrar om nån mer än jag överväger att ha favors att ge sina gäster? I så fall har jag ganska gulliga på mitt galleri om ni vill få lite inspiration?

Sen finns det klart en massa annat att välja på.
    Men ni som ska ha vad betalar ni för era och ger ni till ALLA eller en till varje familj?

• Svar på tråden NI som ska HA favors?
  • Alexxxi

Ja, ellerhur=) Har ni tänkt ut några favors då?

• KatjaB

nåt jag inte alls förstår är vem som vill ha champagneglas med brudparets namn och datum, visitkortshållare, fickpluntor eller andra totalt onödiga saker.
    Förutom brudparet själva så finns det väl ingen som minglar omkring hemma med sitt champagneglas från -98 och dricker ur? Om man nu nån gång dricker champagne lär man ju ha glas som matchar ändå, och så snygga är de inte så de får stå som dammsamlare i bokhyllan

• Converse

Vi ska ha cellofanpåsar med organzaband runt och i påsen ska vi ha chokladdragéer i rosa. Vår färg är vit, rosa och grå

• Alexxxi

Men shit, jag e fan helt senil!! Sorry, du har ju skrivit d innan, glömt bort det totalt! Men d blir jättefint =)

Converse skrev 2009-10-19 10:45:01 följande:
    Vi ska ha cellofanpåsar med organzaband runt och i påsen ska vi ha chokladdragéer i rosa. Vår färg är vit, rosa och grå
  • Alexxxi

Nää d fattar jag inte heller! Lönt att lägga ut dem pengar oxå! Jag hade inte velat ha det faktiskt... hehe

KatjaB skrev 2009-10-19 10:40:31 följande:
    nåt jag inte alls förstår är vem som vill ha champagneglas med brudparets namn och datum, visitkortshållare, fickpluntor eller andra totalt onödiga saker. Förutom brudparet själva så finns det väl ingen som minglar omkring hemma med sitt champagneglas från -98 och dricker ur? Om man nu nån gång dricker champagne lär man ju ha glas som matchar ändå, och så snygga är de inte så de får stå som dammsamlare i bokhyllan
  • Converse

Kan ju inte komma ihåg allt. Vad skulle ni ha? Stolarna va? Men vad i?

• Alexxxi

Hehe nää ellerhur, aa vi ska nog ha dem guldiga stolarna, d e vårt tema, beige/creme och vitt.

Ska skicka bild på nåt som kallas mlabbas, vi libaneser brukar ha d i våra favors oftast. Vet inte vad det kallas på svenska faktiskt.

Men som dessa fast vita och guldiga

www.massaya.tv/uploads/Image/23-5-09/massaya%20sakafi%20mlabbas3c.jpg

• Alexxxi

Aa men såna har vi oxå kollat på, jättesöta, d blir antigen såna i guld o vitt eller "mlabbas".

Dem jag snackar om är mandel doppad i choklad och sen socker över lr vad d är som får dem att se så ut, men kan tänka mig att d e samma överlag som på dem hjärtan du sett=)

Svar på tråden NI som ska HA favors?