Nå, du har kanske upptäckt att trådstarter läses och frågeställningar besvaras och tas på allvar-den utgångspunkt man måste ta är väl att folk menar vad de skriver, så att tex"tacksam för tips" rimligen borde innebära att man faktiskt VILL veta vad andra verkligen tycker om ens funderingar. I annat fall är det ju föga mening med att fråga...
DEt råkar vara ett av de hetare ämnena på forumet du startat en tråd i och det finns ur många perspektiv anledning att tänka till runt hur man väljer och vad man vill förmedla och så vidare.
Det främsta och vanligaste hejjaopet när någon tyckt som inte riktigt passar den blivande bruden är "du gör som du vill". Det är så utnött att det är svårslaget.
Ändå är det -just i den här saken helt fel. Det har du u ju hört vid det här laget. Vigsel i kyrkan är en gudstjänst och det är ganska lite man verkligen bestämmer över, man är i själva verket mer en del AV något än regissör för något.
Jag har också en son, han är 8 år och vore för mig och min sambo en självklar person även på vår bröllopsdag. Vågar och vill han får han gärna vara del i brudföljet-som näbb, alltså "den /de som går längst fram i följet"
Som vuxen kvinna skulle jag känna mig oerhört fånig om jag skulle spela upp en liten scen där någon öht skulle leda mig.
Som brud skulle jag vilja gå med den jag ska ge mina löften till.
Därför är mitt tips-som du ju bett om, att barnen utgör brudnäbbet-jo det heter så, och du och din brud går tillsammans.