Tantvarning6
Nu har jag typ haft konstant huvudvärk sen i måndags kväll Men har hållit mig vaken hela dagen. (Inte för att jag gick upp förrän 11.30, men ändå.)
Nu har jag typ haft konstant huvudvärk sen i måndags kväll Men har hållit mig vaken hela dagen. (Inte för att jag gick upp förrän 11.30, men ändå.)
Ja, jo, jag försöker verkligen. Idag ikväll har jag suttit och målat akvarell och sen kom en kompis förbi (första gången jag umgåtts med någon som inte varit släkt eller sambo sedan i måndags) och igår var jag faktiskt på gymmet på ett pass. Och när jag inte är på sjukhuset gör jag faktiskt inget annat än tänker på mig själv. Jag har inte jobbat alls, inte besvarat mail, inte diskat disken... Ikväll har jag druckit te och tuggat på mörk choklad. Så jag försöker verkligen.
Det är faktiskt inte helt fel med ogräddad potatisgratäng när jag var liten smakade jag på gratängen steg för steg. Rå potatis, rå potatis med salt, rå potatis med salt och peppar, rå potatis med salt peppar och grädde.... Men den är klart godast gräddad
Nu tänker jag inte åka på höstlovsläger med min ungdomsgrupp som planerat, vilket innebär att jag måste hitta på mat till helgen. Undrar vad det ska bli då... Ska åka med min kompis och handla imorrn. Skönt att slippa släpa kassarna. (Hon har bil, så vi åker till ICA Maxi.)
Idag ska jag sätta upp mål för min dag. (Annat än att åka till sjukhuset, liksom.) Men listan blir inte det här o det här o det här o det här, utan jag börjar med ett mål och hinner jag klart det så sätter jag upp ett nytt. Mitt första mål blir att måla klart min akvarell. Känns lagom avkopplande
Sonja, jag hoppas de piggar på sig snart!
I know. Men nu är det tack och lov inte migrän jag haft, så. Och det rör sig om typ 4 bitar, så jag har inte smällt i mig en massa choklad Men tack för omtanken!
Ah, en stund kvar iaf. Så då behöver jag inte kolla på alla program just nu
Överlevnadsinstinkt
Instämmer helt
Alltså jag fattar ingenting av vad ni babblar om...